„Am atras peste 100 de clienti noi de la inceputul anului si pana in prezent. Astfel, am reusit sa crestem numarul de clienti cu peste 10% in acest an, depasind 1.100”, spune Nazmi Çağlar Bölük, CEO Euroweb Romania, mentionand ca investitiile cele mai mari le fac companiile din sectorul financiar, retail, productie, servicii si telecomunicatii.

Majorarea veniturilor, precum si imbunatatirea procesului de eficientizare a companiei din punct de vedere operational a generat o majorare cu 10% a profitului operational inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor (EBITDA). Serviciile de voce si date au reprezentat principalele motoare de crestere ale veniturilor Euroweb in 2015.

„Cresterea pietei de telecomunicatii din Romania este de aproximativ 2%, in timp ce piata de IT creste cu 15 – 20%. Tocmai aceasta dinamica determina si o schimbare in prioritatile noastre. Astfel, ne vom concentra in perioada urmatoare pe oferirea de servicii si solutii IT de business pentru companii, in zone precum cloud, centre de date si securitate, ca rezultat a doua parteneriate importante care vor fi anuntate la inceputul anului viitor. De asemenea, luam in calcul lansarea de bundle-uri de produse si servicii noi”, precizeaza Nazmi Çağlar Bölük.

Cat priveste anul 2016, Euroweb estimeaza o rata de crestere similara celei din 2015, pe fondul investitiilor companiilor medii si mari, care au nevoie de solutii tot mai complexe si de un partener stabil si de incredere. Pentru anul viitor, Euroweb ia in calcul si extinderea numarului de parteneri si a canalelor de vanzari indirecte, pe masura ce va adauga in portofoliu noi produse si servicii.