„Deocamdata nu avem acelasi ritm de crestere cu cel dinaintea crizei, cand dinamica pietei era cu totul alta, dar suntem multumiti de rezultatele inregistrate. In anul 2015 ne-am axat mai mult pe dezvoltarea brandurilor proprii: Spacer, Iggy, Cameleon (printing - cartuse compatibile), branduri ce au inregistrat in 2015 o pondere de 7% in cifra noastra de afaceri in crestere cu 50% fata de anul precedent. Prin lansarea brandului Cameleon, de la finele anului trecut, intram si pe segmentul de printing. Tot in 2015 am incheiat parteneriatul de distributie pe monitoarele Philips si AOC. Preconizam ca acest parteneriat ne va genera un rulaj de peste 6 milioane lei in acest an. In 2016, targetam o crestere a afacerilor cu 15-17%, cu 5% peste evolutia prognozata a pietei de profil”,declara Catalin Onea, managing partner Royal Computers.

Royal Computers este parte a grupul Alliance – Royal. Grupul activeaza de 15 ani pe piata de import, distributie si retail IT, apropiindu-se de o cifra de afaceri de 100 milioane lei.