Presedintele NewsCorp, Rupert Murdoch a anuntat ca in curand va fi lansata si o varianta locala a MySpace in China. In acest sens, mai multi executivi ai diviziei NewsCorp se afla deja in China pentru a gasi cea mai buna varianta de intrare pe piata locala avand in vedere regurile stricte impuse de autoritati sau probleme intampinate de 'inaintasii' Yahoo si Google.

“Trebuie sa facem din MySpace un site chinezesc. Impreuna cu managerii companiei a plecat si sotia mea deoarece cunoaste limba chineza”, a declarat Rupert Murdoch, citat de Financial Times. El a adaugat ca MySpace va intra pe piata chineza cel mai probabil printr-un joint venture cu una sau mai multe companii locala, care vor detine50% din actiuni.

Aceasta modalitate de desfasurare a operatiunilor NewsCorp in China va aduce si o integrare mai rapida in context pentru varianta locala a MySpace, in plus, Rupert Murdoch urmand sa fie degrevat de mentinerea unei relatii amiabile cu autoritatile locale.

Aceasta ar reprezenta a doua tentativa de intrare pe piata locala pentru MySpace, care s-a lovit anul trecut de atitudinea negativa a autoritatilor locale. Intre timp, numarul de conexiuni la Internet din China au crescut cu cateva milioane, rata de crestere fiind foarte mare. De asemenea, MySpace inregistreaza potrivit oficialilor un numar de 1,5 milioane de membri zilnic la nivel mondial.