Produsele pentru gatit, dar si cele de infrumusetare, introduse in cursul anului trecut in portofoliul Skin Media, au urcat afacerile distribuitorului de electronice si electrocasnice la 45 de milioane de euro, atingand un nou record pentru companie la nivel local, insa usor sub asteptarile de a depasi pragul de 50 de milioane de euro in Romania.

Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Camil Perian (foto mai jos), directorul general Skin Media, sustine ca schimbarea focusului pe produse destinate gatitului sanatos si infrumusetare isi va pune o amprenta tot mai mare asupra business-ului pe care il conduce si in acest an, asta si in conditiile in care cele doua segmente de piata castiga tot mai mult interes din partea consumatorilor.

„Interesul romanilor pentru aparatura electrocasnica a crescut simtitor de la un an la altul. Divertismentul casnic, programele culinare si vedetele bucatari au revitalizat interesul pentru gatit, iar acest lucru se vede in piata. Apar tot mai multe emisiuni TV, proiecte speciale, chiar si team building-uri bazate pe gatit, toate acestea demonstreaza interesul crescut al consumatorilor pentru gatit si pentru un stil de viata bazat pe o alimentatie sanatoasa, lucru pe care l-am observat si noi si am decis sa ne schimbam focusul”, a declarat Camil Perian, care a subliniat faptul ca cele doua game de produse pe care le-a introdus in portofoliu castiga un loc tot mai important in afacerile Skin.

Potrivit managerului Skin Media, anul trecut a adus o crestere semnificativa a pietei de Small Domestic Appliancies (SDA), cu peste 13% fata de anul 2014, aceasta atingand o valoare de 147 de milioane de euro.

„Pe segmenul de cooking, cu gama de electrocasnice mici, am inregistrat o crestere peste nivelul pietei, fiind si in faza de lansare. Noi am decis sa aducem produse noi, am investit in sustinerea gamei de electrocasnice mici (SDA), am consolidat cea mai mare comunitate de gatit din Romania si evident ca aceasta implicare s-a simtit in cifra de afaceri si in rezultatele anului trecut, care au depasit pragul de 200 de milioane de lei. De asemenea, ne-am mentinut pe o pozitie buna si pentru aparatele foto - Nikon si telefoanele Utok”, a mai aratat reprezentantul Skin.

Datorita interesului crescut pentru un stil de viata sanatos, in stransa legatura cu interesul pentru gatit sanatos acasa, pe segmenul aparatelor electrice de gatit, in luna decembrie 2015 slow cooker-ul Crock-Pot a inregistrat o cota de piata de 33% (in volum), intr-o piata care a crescut cu 24% la nivel de an conform companiilor de studiu specializate.

„Segmentul de slow cooking capata tot mai mult interes si se dezvolta, existand categorii dedicate de retete pe site-urile culinare precum si informatii dedicate ce vin sa personalizeze si sa sustina acest trend. Pentru 2016 ne mentinem obiectivele de a creste brandul Crock-Pot, in asa fel incat acesta sa capete o pondere semnificativa in cifra noastra de afaceri si in portofoliul de electrocasnice mici (SDA)”, a mai punctat Camil Perian.

Managerul distribuitorului Skin sustine ca mentalitatea romanilor in ceea ce priveste mancarea s-a schimbat considerabil.

„Romanii sunt interesati de un stil de viata sanatos, de alimente naturale, de gatit acasa si mai ales, de trendurile culinare ce ii pot ajuta sa mentina acest nou mod de viata. Consumatorii sunt din ce in ce mai tentati de aplicatii si electrocasnice care ii ajuta sa gateasca foarte bine, cu un minim de efort, slow cooking-ul castigand tot mai mult teren prin usurinta in utlizare si rezultatele foarte bune – mancaruri delicioase si sanatoase. 50% din generatia <<Millenials>> se considera pasionati de domeniul culinar conform companiilor de studiu specializate. De asemenea, consumatorii renunta treptat la bauturile energizante si aleg sucurile de fructe si legume preparate, pregatite in casa. Slow juicing-ul este preluat tot mai mult de cei interesati de un stil de viata sanatos”, a mai aratat Perian.

Tot in cursul anului trecut, Skin a devenit unic importator si distribuitor al brandului de infrumusetare Babyliss, cel mai mare producator european de solutii de ingrijire personala.

Skin planuieste ca pana la finalul anului viitor sa devina cel mai mare distribuitor la nivel local pe segmentul produselor electrocasnice si de ingrijire personala si sa se axeze tot mai mult pe zona de lifestyle technology.

Principalii concurenti ai Skin la nivel local sunt NOD (Network One Distribution), Elko-Tech, precum si polonezii de la ABC Data.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri