Majorarea cu aproape 40% a afacerilor Zitec a fost generata de diversificarea tehnica, de extinderea portofoliului de clienti si de cresterea serviciilor de online marketing furnizate partenerilor. Anul trecut, ponderea serviciilor de online marketing in cifra de afaceri a companiei a fost de 15%, insumand aproximativ 700.000 de euro, in crestere cu 35% fata de 2014.

Departamentul de online marketing a deservit un portofoliul care a cuprins peste 30 de clienti, din UE si din Statele Unite, care activeaza in industrii variate, precum travel, e-commerce, asigurari, restaurante, piese auto, service auto si B2B. Printre acestia s-au numarat Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche si TotalSoft. La acestea s-au adaugat proiecte CSR derulate de colaboratori mai vechi ai Zitec, cum ar fi campania de donatii pentru Nepal “Joy4Nepal”, organizata de cunoscutul alpinist roman Alex Gavan.

“2015 a inseamnat inca un an de crestere pentru Zitec, in principal datorita diversificarii tehnologiilor utilizate, cresterii volumului serviciilor de online marketing si atragerii de clienti mari in portofoliu. Consideram ca aceste rezultate au fost obtinute datorita recunoasterii calitatii serviciilor pe care le furnizam, dar si multumita proiectelor importante in care am ales sa ne implicam”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si fondator Zitec.

Zitec lucreaza atat cu clienti din Romania (60%), cat si cu parteneri din strainatate, raspanditi pe patru continente, care isi desfasoara activitatea in tari precum Statele Unite ale Americii, Elvetia, Marea Britanie, Turcia, Olanda, Germania, Cipru, Franta, Italia si Ungaria. Printre cei mai importanti clienti ai producatorului local de aplicatii online se numara STMicroelectronics, Network One Distribution, Depanero, Paravion, Flanco, PayU si Lovecrafts. Majoritatea proiectelor desfasurate in 2015 s-au bazat pe dezvoltarea unor aplicatii personalizate pentru gestiunea afacerii (custom ERP), precum si solutii personalizate complexe de e-commerce.