“Partea de tehnologie este cea care ajuta tot ce inseamna comert. Daca ne uitam strict la plati, tehnologiile castigatoare vor fi acelea care vor face ca plata sa fie cat mai transparenta si mai rapida. Au eficienta foarte mare acele tehnologii care permit plata la un click, cele care permit plata in siguranta foarte mare in domenii de maxima securitate. Ma gandesc si la tehnologiile de tip wallet care permit plata din anumite conturi si carduri, la anumiti comercianti”, explica Nicolescu.

SymphoPay este o companie lansata in iulie 2015 de Daniel Nicolescu, fost CEO al furnizorului de solutii de plati PayU, si Sebastian Ionita.
Prin Symphopay, comerciantii si bancile partenere pot sa centralizeze intr-o singura platforma integrata platile cu cardul prin POS-uri inteligente si sa utilizeze aceste echipamente nu doar pentru operatiuni de plata, ci si, spre exemplu, pentru actiuni de marketing.

Citeste si:

Platforma a primit recent o investitie de 0,5 milioane de euro din partea grupului Gecad, condus de Radu Georgescu. De altfel, Daniel Nicolescu si Radu Georgescu se cunosc de cel putin 14 ani, Nicolescu lucrand din 2002 pentru Gecad ePayment, furnizor de solutii de plata care in urma achizitiei din 2010 de catre Naspers a devenit PayU Romania. Ulterior, PayU Romania a fost condusa timp de cinci ani de catre Daniel Nicolescu.

Platforma prin care retailerii pot vedea cele mai noi date despre clienti

“Eu vin din zona de plati, de comert online, deci am fost inconjurat de tehnologie. Insa, in domeniul retailului traditional, care inseamna in jur de 95% din comertul din Romania, tehnologiile nu sunt atat de prezente. Iar comerciantii depun foarte mult efort in a oferi metode de plata si a colabora cu bancile. Prin SymphoPay oferim unui comerciant oportunitatea sa integreze terminalele de plata in tot procesul de ratil. Mai exact, unui comerciant i se pune la dispozitie un panou de administrare online la care isi poate conecta toate terminalele de plata atat cu SymphoPay cat si cu casele de marcat”, afirma cofondatorul SymphoPay.

Astfel, comerciantul vede tranzactiile in timp real, cati clienti noi are versus clienti recurenti pentru fiecare magazin sau in total. De asemenea, poate sa afle ce carduri folosesc clientii, daca acestea sunt de debit sau de credit.

Campanii de marketing direct pe POS. Solutii si pentru curieri

"Magazinele isi pot face campanii de marketing.Terminalul de plata este singurul punct de interactiune intre cumparator si retailer si poate fi transformat in instrumente de comunicare. De asemenea, retailerii pot afiseze anumite intrebari pe ecranul terminalului. De exemplu: Cat de multumit esti de cumparaturile sau experienta de astazi? Totodata, pot sa tipareasca un cod de reducere pentru urmatoarele cumparaturi. Practic, ii ajutam sa isi creasca businessul si sa imbunateasca relatia cu clientii existenti. Solutie este dezvoltata si pentru curieri. Cand livrezi, la usa clientului, trebuie sa oferi aceeasi valoare, aceleasi produse bancare si carduri curate. Noi putem dezvolta un canal de plata atat in magazin cat si usa clientului, folosind curierii", spune Daniel Nicolescu.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.