“Am avut aceasta crestere datorita calitatii fortei de munca, dar si pentru ca am adaugat noi tipuri de activitati, noi linii de business. Angajam continuu, in functie de nevoi. Sunt mereu pozitii deschise”, a declarat Mindrutescu.

Acesta nu a precizat la ce numar de salariati sau ce cifra de afaceri ar putea ajunge Oracle Romania la finalul lui 2016.

Sorin Mindrutescu Oracle

Romania: El Dorado pentru industria de centre de suport

Oracle a deschis primul centru in 2003, in Bucuresti, si a inceput cu servicii de suport (back-office), fiind prima multinationala din zona de IT care a facut acest lucru. Mindrutescu a afirmat ca la acel moment a fost aleasa Romania pentru dezvoltarea serviciilor de suport datorita fortei de munca bine calificate atat in privinta limbilor straine cat si a cunostintelor tehnice, a infrastructurii IT si a apropierii geografice si orare de Vestul Europei si SUA.

“Romania este un El Dorado pentru industria de centre de suport. Am auzit de foarte multe companii care vor sa deschida centre de servicii si care nu sunt din IT. Mergem catre un nivel tot mai granulat. Sunt investitii in orase mari ca Bucuresti, Cluj, Brasov, dar am auzit de investitii si la Miercurea-Ciuc, la Bacau”, a afirmat Mindrutescu.

Centrul din Iasi are 50 de angajati

Pana anul trecut compania a avut centre doar in Bucuresti, toate fiind situate in apropiere de statia de metrou Aurel Vlaicu. Insa din toamna anului trecut Oracle compania a deschis un centru si in Iasi, unde lucreaza 50 de ingineri care ofera asistenta tehnica.

Centrele din Romania, care la finalul lui aprilie aveau peste 4.200 de angajati, sunt pe locul al cincilea ca marime la nivel global in cadrul grupului Oracle si al doilea (dupa Marea Britanie) in zona Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Angajatii Oracle ofera servicii in 27 de limbi straine.

Citeste si:

„Acesti oameni fac lucruri avansate si foarte avansate. Nu fac doar munca de call center, asa cum adesea se spune", a mai spus Mindrutescu.

Managerul a oferit ca exemplu faptul ca in la Bucuresti se afla o echipa de dezvoltare de produse care are 100 de ingineri.

"O componenta importanta in dezvoltarea de produse este echipa din Romania. Avem specialisti in zona de Java, designeri in experienta utilizatorului si ingineri in testare", a spus Sorin Mindrutescu

Ce isi doresc angajatii Oracle Romania

Sorin Mindrutescu declara pentru wall-street.ro in vara anului trecut ca in jur de jumatate dintre salariati sunt implicati in departamente tehnice, iar cealalta jumatate pe proiecte non-tehnice in departamente precum: back-office, salarizare, bonitate financiara, consolidare financiara, contracte cu partenerii, social media. De asemenea, el spunea atunci ca numarul de angajati din zona de programare a devenit apropiat de cel din servicii non-tehnice in ultimii doi ani.

Oracle se pregateste sa recruteze din provincie, intr-un centru tehnic

Oracle se pregateste sa recruteze din provincie, intr-un centru tehnic

O parte importanta dintre angajatii Oracle Romania sunt tineri sub 30 de ani.

"Acestia isi doresc oportunitati pentru cresterea in cariera, iar componenta financiara este, de asemenea, importanta. Totodata, vor un program flexibil, multi dintre ei lucrand de acasa", a afirmat Mindrutescu.

Printre cei mai mare jucatori in industria centrelor de contact se numara Oracle, Genpact, CGS, HP, IBM si Accenture, aceasta zona fiind una dintre cele mai dinamice in ceea ce priveste recrutarea de oameni.