Afacerile online au devenit o tinta importanta pentru majoritatea companiilor din Romania cu produse comercializate pe piata traditionala. In primul rand, este vorba de companiile care au si o prezenta in retailul traditional precum RTC, Altex, UltraPro sau Flamingo.

Dol.ro, cel mai mare magazin media online din Romania, si-a propus sa obtina incasari de 5.000.000 euro in 2006, respectiv 7.000.000 euro in 2007, au declarat pentru Wall-Street Alexandru Stoica, General Manager DivertaOnline.

Numarul comenzilor zilnice se ridica la aproximativ 200 pe siteul care apartine companiei Diverta, parte a grupului RTC, detinut de omul de afaceri Octavian Radu,. Cele mai bine vandute produse pot fi vizualizate de catre clientii nostri chiar pe home page-ul DOL. Vorbind despre categorii de produse de top, primul loc este detinut de catre produsele de IT&C, urmate indeaproape de produsele de media (carte, film, muzica, jocuri).

“Primim constant comenzi din afara tarii, ponderea acestora fiind, in toti acesti ani, aproximativ 10% din totalul comenzilor,” a adaugat Alexandru Stoica. Potrivit acestuia, finalizarea noii platforme DOL implica investitii de aproximativ 100.000 euro.

Citeste si:

In ceea ce priveste valoarea estimata a pietei autohtone de comert electronic pentru 2006, reprezentantii Diverta apreciaza ca singura institutie din Romania care poate face aceste constatari este RomCard, insa ritmul de crestere previzibil se ridica la aproximativ 20%.

2003 a constituit momentul demararii proiectului www.dol.ro. Totul a inceput cu preluarea librariei online www.elibris.ro, structura pe care s-a construit actualul site. Momentul de cotitura in existenta DOL il constituie chiar anul 2006, cand se lanseaza noua platforma a sitului, imbunatatita atat din punct de vedere al graficii, cat si al functionalitatii pentru vizitatori.

Totodata, Dol.ro anunta demararea unui proiect amplu de dezvoltare web, o imbunatatire atat din punct de vedere grafic cat si ca functionalitati pentru clienti. Pentru a indeplini cerintele complexe, DOL.ro a ales Sistec-Sbsol – divizia de Solutii IT a Grupului RTC.

Noul www.DOL.ro va fi activ pana cel tarziu la sfarsitul lunii Octombrie. Implementarea se va face in paralel cu evolutia actuala a site-ului in asa fel incat dezvoltarea sa nu afecteze calitatea serviciilor prezente. Proiectul isi propune sa refaca imaginea DOL.ro aducand un plus de dinamism printr-un nou design si o imbunatatire a functionalitatilor printr-o structura extinsa. In momentul de fata , www.DOL.ro intermediaza peste 1 500 de comenzi pe saptamana si a anuntat peste 141.000 de comenzi online de carte, muzica, film, jocuri, IT&C si birotica papetarie pana acum.