Compania sud-coreeana a anuntat ca divizia de electrocasnice pregateste intrarea companiei in industria roboticii, obiectivul fiind dezvoltarea unor produse care sa interactioneze indeaproape cu aparate ca frigidere, masini de spalat si cele de climatizare.

”Ne vom pregati pentru viitor cu invesxtitii agresive in case inteligente, roboti si componente esentiale, consolidand capacitatea diviziei producatoare de aparate electrocasnice”, afirma directorul diviziei, Jo Seung-jin, in comunicat.

Progresele realizate in sectorul inteligentei artificiale si a comunicatiilor wireless permit ca dispozitive tot mai sofisticate sa interactioneze prin intermediul Internetului si sa efectueze sarcini mai complexe.

Citeste si:

Tari din intreaga lume investesc masiv in robotica, in speranta dezvoltarii unei noi industrii sau pentru a face fata unor probleme socio-economice, cum sunt rata scazuta a natalitatii sau imbatranirea populatiei, prin introducerea unor roboti care pot face munci ca cele de bucatari, ingrijitori sau muncitori.

LG nu a precizat marimea investitiilor sau cand va lansa pe piata produse robotice, dar a explicat sa analizeaza diferite optiuni, prin combinarea unor tehnologii, cum ar fi conducerea autonoma si inteligenta artificiala.