Divizia Web a companiei Senior Software, a lansat miercuri un nou program din familia solutiilor Sincron, destinat gestionarii procesului de recrutare a angajatilor, a informat un comunicat al companiei.

Noile modele Sincron, bazat pe o interfata simpla, beneficiaza de un nou modul de comunicare bazat pe email, ce eficientizeaza relatia cu candidatii aflati in diverse stagii ale procesului de recrutare.

Modulul integrat de comunicare permite utilizatorilor sa simplifice modul de transmitere a mesajelor prin email catre un candidat sau grup de candidati prin predefinirea unor mesaje sablon de email (email template), precum si a semnaturilor care vor fi atasate mesajului respectiv. Utilizatorii aplicatiei au la dispozitie optiunile de adaugare, editare si salvare a continuturilor acestora.

Mesajele prin email pot fi trimise unui candidat, catre grupuri de candidati sau catre toti candidatii aflati in bazele de date ale unei companii, in urma selectiei din rezultatele furnizate de filtrele de cautare.

Sincron - software de recrutare, este o solutie de eficientizare a managementului resurselor umane, dedicata activitatii companiilor de recrutare si plasare a fortei de munca sau departamentelor de resurse umane din companii.

Senior Software este o companie privata cu capital integral romanesc ce ofera servicii de consultanta si dezvoltare in domeniul managementului afacerilor si strategiei de comunicare online in mediile interactive.

In portofoliul de competente al diviziei Web a Senior Software se mai regasesc: consultanta in construirea de strategii de comunicare online, dezvoltare web si online marketing. Divizia Web beneficiaza de suport tehnic, bazat pe noile tehnologii Microsoft (SharePoint si platforma .NET, SQL Server, XML Web Services) si dezvoltare de software in mediu open-source pe platforma Linux.