UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu din lume, a continuat si in T3 2016 tendinta pozitiva din prima jumatate a anului: extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC, precum si cresteri pe segmentele in care activeaza: televiziune digitala, internet si telefonie fixa.
Principalele rezultate din trimestrul trei 2016:
- Atingerea unui numar de 2.225.800 de abonamente
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 261.000 de case, reprezentand o crestere de peste 10% fata de T3 2015
- 8,5% mai multi clienti de televiziune digitala, 11,4% mai multi clienti de internet si 21% mai multi clienti de telefonie comparativ cu perioada similara din 2015
- Cresterea anuala a veniturilor UPC de peste 8,5% in lei in T3 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut
Focus pe extinderea ariei de acoperire prin constructia de retea
Eforturile companiei in trimestrul al III-lea din 2016 s-au concentrat pe extinderea ariei de acoperire prin constructia de retea in diferite zone ale tarii. Intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu peste 10%, reprezentand 261.000 de noi case, comparativ cu aceeasi perioada din 2015. La sfarsitul lunii septembrie 2016, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 2.752.400 de gospodarii din Romania.
Citeste si:
Cresterea bazei de clienti, RGU si venituri
UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care este de 2.225.800, cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 9%: UPC a adaugat aproape 187.000 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut. De asemenea compania si-a marit baza de clienti in T3 2016 la 1.259.400, reprezentand o crestere de 4,4% fata de T3 2015.
Veniturile nete ale UPC Romania au crescut si ele in T3: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 8,5%: 172,8 milioane lei in T3 2016 fata de 159,3 milioane lei in T3 2015.
Inovam serviciile digitale: conectivitate si divertisment
O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet, segmentul cu cel mai mare potential de crestere. UPC a castigat aproape 53.900 de noi abonamente internet de mare viteza, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 11,4% (524.900 de abonamente de internet). De asemenea, peste 140.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX, beneficiind de cea mai buna experienta Wi-Fi in toata casa. Rata accelerata de adoptie a noului modem, ne confirma ca serviciul de internet de la UPC indeplineste nevoia de conectivitate a clientilor nostri.
Citeste si:
Televiziunea digitala prin cablu continua sa aduca noi clienti la UPC, in T3 2016, compania a atras 12.300 noi abonamente, baza crescand pana la 629.600. Pe acest segment, cresterea anuala este de 8,5%. In luna octombrie 2016 am lansat media-box-ul de ultima generatie HORIZON, care ofera o experienta de televiziune complet noua clientilor nostri.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: