UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu din lume, a continuat si in T3 2016 tendinta pozitiva din prima jumatate a anului: extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC, precum si cresteri pe segmentele in care activeaza: televiziune digitala, internet si telefonie fixa.

Principalele rezultate din trimestrul trei 2016:

  • Atingerea unui numar de 2.225.800 de abonamente
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 261.000 de case, reprezentand o crestere de peste 10% fata de T3 2015
  • 8,5% mai multi clienti de televiziune digitala, 11,4% mai multi clienti de internet si 21% mai multi clienti de telefonie comparativ cu perioada similara din 2015
  • Cresterea anuala a veniturilor UPC de peste 8,5% in lei in T3 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut

Focus pe extinderea ariei de acoperire prin constructia de retea

Eforturile companiei in trimestrul al III-lea din 2016 s-au concentrat pe extinderea ariei de acoperire prin constructia de retea in diferite zone ale tarii. Intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu peste 10%, reprezentand 261.000 de noi case, comparativ cu aceeasi perioada din 2015. La sfarsitul lunii septembrie 2016, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 2.752.400 de gospodarii din Romania.

Cresterea bazei de clienti, RGU si venituri

UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care este de 2.225.800, cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 9%: UPC a adaugat aproape 187.000 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut. De asemenea compania si-a marit baza de clienti in T3 2016 la 1.259.400, reprezentand o crestere de 4,4% fata de T3 2015.

Veniturile nete ale UPC Romania au crescut si ele in T3: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 8,5%: 172,8 milioane lei in T3 2016 fata de 159,3 milioane lei in T3 2015.

Inovam serviciile digitale: conectivitate si divertisment

O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet, segmentul cu cel mai mare potential de crestere. UPC a castigat aproape 53.900 de noi abonamente internet de mare viteza, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 11,4% (524.900 de abonamente de internet). De asemenea, peste 140.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX, beneficiind de cea mai buna experienta Wi-Fi in toata casa. Rata accelerata de adoptie a noului modem, ne confirma ca serviciul de internet de la UPC indeplineste nevoia de conectivitate a clientilor nostri.

Televiziunea digitala prin cablu continua sa aduca noi clienti la UPC, in T3 2016, compania a atras 12.300 noi abonamente, baza crescand pana la 629.600. Pe acest segment, cresterea anuala este de 8,5%. In luna octombrie 2016 am lansat media-box-ul de ultima generatie HORIZON, care ofera o experienta de televiziune complet noua clientilor nostri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri