Oficialii Vodafone nu au precizat suma exacta investita in noul centru, lasand de inteles ca este vorba de cateva milioane de euro. Centrul de relatii cu clientii din Ploiesti are o suprafata de 5.500 metri patrati si patru etaje si va gazdui activitatea a 400 de angajati.

Vodafone Romania este primul operator mobil care a infiintat un Centru de relatii cu clientii, in martie 1997, la Bucuresti. Cel de-al doilea Centru a fost deschis in 2001, la Brasov. Operatorii din Centrele de relatii cu clientii ale Vodafone Romania ofera informatii despre servicii, telefoane mobile, facturi, configurarea serviciilor si telefoanelor, activarea de noi servicii si abonamente.

Vodafone Group Plc a achizitionat 80% din operatorul autohton Connex de la compania canadiana Telesystem International Wireless (TIW) in mai anul trecut, devenind actionar unic, si a schimbat numele companiei in aprilie 2006. Vodafone Romania, a raportat un numar de 6,73 milioane de clienti la 30 iunie. La nivel mondial Vodafone are divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari, care deservesc peste 186,8 milioane de clienti.