Aflata intr-o crestere continua, ca si celelalte servicii Facebook, Instagram anunta depasirea pragului de 600 milioane de utilizatori.

Anul care se incheie a fost unul foarte productiv pentru Instagram. Reteaua de socializare detinuta de Facebook a adus numeroase noutati, multe dintre acestea copiate pur si simplu de la produse concurente, precum Snapchat, conform News.ro.

Stories, continutul efemer afisat in fruntea feed-ului, rankarea pe baza de algoritm, functia de zoom, live video si bookmark-urile sunt doar cateva dintre noutatile pe care Instagram le-a adus in 2016. Toate acestea nu au ramas fara ecou, ba chiar au contribuit la cresterea numarului de utilizatori.

Instagram atinge pe final de an pragul de 600 milioane de utilizatori, in ultimele 6 luni castigand nu mai putin de 100 milioane de noi utilizatori. Nu doar atat, dar tinand cont ca ultima suta de milioane de utilizatori a fost castigata in 9 luni, ritmul de crestere este si el mai alert. Dintre toate schimbarile din ultimul an, cel mai important rol in crestere a avut-o trecerea la un feed in care ordinea posturilor este stabilita de un algoritm, la fel ca pe Facebook. Pana in iunie, cand s-a facu trecerea la algoritm, postarile erau ordonate cronologic.

Desi controversat la inceput, feed-ul algoritmic folosit de Instagram reuseste sa aduca in fata mai mult continut interesant, pe care utilizatorii l-ar fi ratat daca acesta ar fi fost ordonat exclusiv cronologic. De aceea, utilizatorii au mai multe motive sa foloseasca Instagram si sa deschida mai frecvent aplicatia.

Sursa foto: Shutterstock/Ink Drop

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri