Inainte sa renunte la productia proprie, BlackBerry va mai lansa un ultim telefon produs de propria divizie hardware.

Canadienii de la BlackBerry isi iau la revedere de la piata telefoanelor in calitate de producator, cu un ultim smartphone, numit Mercury si prezentat subtil la CES 2017. Cu o constructie care imprumuta elemente folosite de flagship-urile momentului, precum marginile rotunjite si liniile de semnal de pe spate, BlackBerry reuseste sa-si faca fanii sa regrete ca nu va mai produce telefoane, conform News.ro.

Mercury, pe numele sau de cod care nu este sigur ca va ramane si dupa lansarea oficiala, este un smartphone ce revine la radacinile companiei. In locul unui ecran mare, BlackBerry a facut loc unei tastaturi fizice, obtinand un dispozitiv care aduce cu cele din vremurile bune ale companiei. Este o raritate: un smartphone cu Android dotat cu tastatura fizica QWERTY, ce va fi apreciata de cei care inca nu s-au adaptat tastaturilor virtuale.

Desi nu au fost comunicate dotarile hardware, sunt evidente cateva trasaturi. Printre acestea, faptul ca Mercury are un port USB-C, iar cititorul de amprente este integrat in tasta spacebar - o abordare originala care nici nu avea cum sa fie aleasa de restul producatorilor, care nu fac telefoane cu tastaturi fizice. Mercury va fi ultimul telefon produs de BlackBerry. Brandul BlackBerry va continua sa existe, insa compania canadiana a externalizat productia hardware catre chinezii de la TCL.

Sursa foto: Shutterstock/Pieter Beens

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri