Webstyler a fost desemnata cea mai buna agentie de comunicare online din Romania, in cadrul festivalului, agentia castigand 3 premii si 6 nominalizari in toate categoriile competitiei WebPromo, care premiaza cele mai bune site-uri si elemente de comunicare online.

Webstyler castiga pentru a doua oara, la Internetics, heititlul de Agentia Anului. “Suntem singura agentie full service de comunicare online din Romania, iar faptul ca lucrarile agentiei au castigat premii si nominalizari in toate tipurile de sectiuni vorbeste despre calitatea acestor servicii. Titlul de Agentia Web a Anului este recunoasterea muncii depuse de noi in ultimul an si vine ca o confirmare a valorii echipei noastre,” a declarat Bogdan Nitu, director general Webstyer.

La categoria site-uri de prezentare, Webstyler a castigat un premiu pentru www.altex.ro, sectiunea de magazine, si a fost nominalizat la sectiunea auto cu www.tiriacleasing.ro, la produse de consum rapid cu www.murdarireaestebuna.ro, la corporate cu www.gmp.ro si la produse de folosinta indelungata cu www.boomtv.ro.

Construim relatii care inseamna mult mai mult decat o relatie client-furnizor. Suntem 'partners in crime'La categoria advertising online, Webstyler a obtinut doua premii la sectiunile: Viral Video cu proiectul “Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii – Autobuzul” si Jocuri cu “Kinder Joy - Etajul 13”. Tot la aceasta categorie agentia a fost nominalizata in sectiunea e-mail marketing cu “Newsletter weekend Boom". Iar campania pentru promovarea consumului de carne de pasare, “Puiul gatit nu-ti face rau!”, a fost nominalizata la categoria campanii interactive. “Succesul agentiei noastre se datoreaza si faptului ca facem echipa buna cu clientii nostri. Construim relatii care inseamna mult mai mult decat o relatie client-furnizor. Suntem 'partners in crime',” a spus Georgiana Cujba, director client service Webstyler, intr-un comunicat emis de agentie.

Internetics ridica standardele mediului virtual romanesc

Internetics a devenit un festival specializat, impartit in trei competitii distincte: Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic pentru a acoperi o gama cat mai variata de lucrari si pentru a oferi posibilitatea de exprimare tuturor celor care folosesc mediul virtual pentru a comunica sau pentru a dezvolta o afacere. Desi s-a inregistrat un numar record de participanti - peste 400 de inscrieri - exigentele internationale ale juriului au facut ca anul acesta sa existe sectiuni fara castigatori sau nominalizati.

Internetics si-a desemnat 'webingatorii'Competitia Web Promo s-a dovedit a fi cea mai atractiva competitie din concurs, numarand peste 200 de inscrieri. “Internetics 2006 a ridicat intr-o mare masura standardele Internetului romanesc. A fost anul cu cele mai bune lucrari, cu un juriu orientat mai mult spre strategie si comunicare si cu cea mai buna structurare a sectiunilor de pana acum”, a declarat Bogdan Nitu, General Manager & Strategy Director in Webstyler.

Trofeele Platinum Icon, acordate lucrarilor exceptionale inscrise in competitiile Web Space si Web Graphic au revenit lucrarilor www.protv.ro, www.mami.ro, respectiv www.romautentic.ro.

“200% - Cam atat a fost randamentul nostru la Internetics. Adica am inscris o lucrare (protv) si am luat doua premii (Webspace – sectiunea Media si Platinium Icon in competita Webspace). Am vrut sa demonstram ca suntem web-developeri buni (prin web-developeri intelegand abordare strategica a temei, super-skills in programare si design focusat pe uzabilitate). Sper ca premiul pentru Best Practices sa demostreze asta” declara Catalin Tenita, Managing Partner TreeWorks.

Lucrarea www.romautentic.ro este castigatoarea trofeul Platinum Icon a competitiei Web Graphic, competitie in cadrul careia s-au premiat concepte creative puternice, executii consistente si aplicatii tehnice sofisticate cu aplicabilitate in spatiul virtual. “Ce inseamna aceste premii pentru MRM Partners? Inseamna pozitionarea perfecta: confirmarea creativitatii prin Platinum Icon si Internetics Gold Icon la Visual Desing si a eficientei prin trofeul Web Promo - produse de consum rapid. Inseamna startul perfect, intr-un domeniu inca in pionierat. Prin site-ul www.romautentic.ro am reusit sa spargem tiparul creativitatii pe Internet. Inseamna o provocare atat pentru noi cat si pentru restul agentiilor din bransa” declara echipa MRM Partners, realizatorii lucrarii premiate.

Aceste lucrari s-ar putea transforma intr-un punct de referinta in ceea ce priveste utilizarea celor mai inovative si avansate practici de folosire a Internetului si, asa cum afirma si Daniel Schutzsmith membru in juriul de anul acesta, ar putea oricand concura cu lucrari premiate la competitii internationale. "Sanoma Hearst se bucura ca industria online din Romania a recunoscut calitatea proiectelor Internet dezvoltate de companie. Sanoma Hearst doreste sa transpuna succesul pe care-l are cu publicatii ca National Geographic, Cosmopolitan, FHM, Story si in mediul online, asa cum a facut-o deja in alte tari", a completat Adina Vasilescu, Digital Publisher Sanoma Hearst.