Anul acesta festivalul vine cu o noua formula, consolidata din experienta anilor trecuti, in ce priveste atat categoriile de concurs cat si modalitatea de evaluare a lucrarilor care se inscriu in competitie. Concursul prevede 7 categorii cu mai multe sectiuni in care se pot inscrie lucrari:

A. Site-uri de informatii: Media online, Portaluri tematice, Portaluri generaliste, Arta si Cultura, Educatie, Activism social, Informatii de interes public.

B. Site-uri de prezentare: Prezentare de corporatie, Prezentare de IMM, Prezentare de brand / produs.

C. Site-uri de servicii si tranzactii online: Servicii online, Comert electronic, Servicii financiare, E-guvernare.

D. Site-uri de divertisment si comunitati online: Comunitati virtuale, Celebritati si personalitati, Jocuri online, Timp liber, Divertisment.

E. Aplicatii pe suport CD-ROM: Aplicatii de prezentare si Aplicatii utilitare tematice.

F. Advertising multimedia: Banner single, Banner Campaign, Campanie online, Newsletter-e pe e-mail.

Citeste si:

G. Web Agentia Anului, in care se pot inscrie agentii de web design cu un portofoliu intre 3 si 10 site-uri.

Datorita cresterii numarului de categorii si a diversificarii sectiunilor din cadrul fiecarei categorii, juriul din acest an este format din 15 membri, specialisti in comunicare online, reprezentanti ai unor importante agentii de web design, retele de advertising online, clienti corporate etc.

Din juriu fac parte: Mihai Ciobanu (Unilever SCE), Marius Deak (Green Pixel), Antonio Eram (NETOPIA System), Constantin Ferseta (Coca Cola), Serban Goran (Starcom Media - Leo Burnett), Radu Ionescu (Kinecto), Gabriel Luca (Connex), Ionut Mosteanu (Western Union), Orlando Nicoara (Netbridge Investments), Bogdan Nitu (Webstyler), Calin Rotarus (Arbomedia), Ciprian Stavar (Vodanet), Ionut Tarcea (RDS & RCS), Daniel Vatcu (Quadrant Interactive) si Val Voicu (Imedia Network).

Misiunea Festivalului de Comunicare Digitala Internetics este sa sustina dezvoltarea internetului romanesc si sa-i ajute pe romani sa comunice mai bine cu ajutorul noilor tehnologii digitale.

De aceea, proiectul beneficiaza de sustinerea unora dintre cele mai importante institutii media din Romania: Televiziunea Romana, Radio 21, Ziarul Financiar, Academia Catavencu, Cotidianul, Media & Advertising, Ziua, Curentul, Imagoo, B24FUN, MarkMedia, Romania Data Systems.

Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos.

Inscrierile in concurs se fac online accesand pagina de internet a proiectului, www.internetics.ro, pana pe data de 29 aprilie a.c.