Veniturile din servicii de comunicatii ale Vodafone Romania, al doilea jucator de pe piata locala de telefonie mobila, au atins 707,2 milioane euro in ultimul an fiscal, inceput la 1 aprilie 2016 si incheiat la 31 martie 2017, in crestere cu 2,7% fata de anul fiscal precedent, a anuntat compania.

Vodafone Romania a ajuns la 9,44 milioane de clienti - numar care include clientii de servicii mobile, servicii de voce si Internet of Things - la 31 martie 2017, in crestere cu 320.918 fata de anul fiscal 2015-2016, a precizat grupul, potrivit News.ro.

Din numarul total de clienti, 8,74 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) mobil al Vodafone Romania a ajuns la 6,1 euro in anul fiscal incheiat la 31 martie 2017.

La finalul lunii martie, 41% dintre clientii din Romania ai Vodafone erau abonati, iar restul de 59% aveau cartele preplatite.

Ponderea utilizatorilor de servicii preplatite in baza totala de clienti mobili a crescut cu 0,2 puncte procentuale fata de anul precedent.

Compania a inregistrat o crestere puternica, in ton cu avansul general al pietei romanesti, a traficului de date, cu 100,4% in anul fiscal incheiat in martie, comparativ cu anul fiscal anterior.

Evolutia a fost sustinuta si de rata de penetrare a smartphone-urilor in baza de utilizatori, care a crescut cu 3,7 puncte procentuale in anul fiscal 2016-2017, comparativ cu anul fiscal precedent, a mai precizat compania.

Vodafone este al doilea operator de telefonie mobila din Romania din punct de vedere al numarului de clienti, dupa Orange, dar depasind cu mult ceilalti doi rivali - Telekom si Digi Mobil.

La jumatatea anului 2016, in Romania erau 22,6 milioane de utilizatori activi de telefonie mobila, din care mai putin de jumatate (11,1 milioane) aveau abonamente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri