Directorul general al companiei Google, Eric Schmidt, considera ca telefoanele mobile ar trebui distribuite gratuit utilizatorilor care accepta sa vizioneze diferite clipuri publicitare, transmise pe aceste dispozitive, scrie presa internationala.

In contextul in care telefoanele mobile se apropie tot mai mult, ca functii, de computerele de mici dimensiuni, iar clientii petrec intre opt si zece ore utilizand serviciile de voce, mesagerie si Internet publicitatea se transforma intr-o sursa perfecta de subventionare a achizitiei unui terminal mobil, a declarat Schmidt.

"Telefonul mobil ar trebui sa fie disponibil gratuit", a insistat oficialul Google. Acesta a afirmat ca este constient de posibilitatea ca telefoanele mobile sa nu ajunga niciodata un produs gratuit, insa a dat exemplul ziarelor, care nu sunt disponibile inca gratuit, desi se bazeaza de peste o suta de ani pe veniturile din publicitate, adaugand ca pretul acestora este foarte scazut.

Citeste si:

Dupa mai multe luni in care a experimentat vanzarea de spatii publicitare in revistele americane, Google, liderul cautarii online, a anuntat ca va incepe sa vanda publicitate si pentru ziarele din SUA. Sistemul se va afla intr-o perioada de proba de trei luni, in reteaua reprezentata de Google fiind incluse 50 de publicatii, printre care The Washington Post si New York Times.

Un purtator de cuvant al Google a precizat ca vanzarea de spatii publicitare va fi facuta direct, Google nefiind un intermediar care cumpara spatiile publicitare pentru a le revinde. Oficialii companiei americane considera ca sistemul pe care il vor implementa prezinta avantaje fata de sistemul clasic practicat de agentiile de publicitate, doritorii putand sa achizitioneze online spatiile publicitare.