Sony Computer Entertainment Inc a anuntat ca a comercializat in Japonia un milion de unitati ale noii sale console de jocuri PlayStation3, ridicand astfel bilantul total la doua milioane de console comercializate pe plan global.

Sony anuntase in momentul lansarii PS3, in luna noiembrie 2006, ca estimeaza vanzari de doua milioane de unitati pana la finalul anului precedent, dar acest obiectic a fost atins cu o intarziere de doua saptamani. Producatorul nipon a mai anuntat ca isi pastreaza intacte estimarile privind comercializarea a sase milioane de console pana la sfarsitul lunii martie, cand compania isi va incheia si anul sau fiscal.

Cele doua milioane de unitati vandute de Sony in perioada de doua luni de la lansare reprezinta cele mai bune vanzari din istoria consolelor video, chiar daca se situeaza sub estimarile companiei. Rezultatele anuntate astazi au adus o noua raza de speranta, dupa debutul dezamagitor pe piata americana, unde in primele doua saptamani de la lansare se comercializasera doar 197.000 de PlayStation 3, comparativ cu 476.000 unitati Nintendo Wii, care a fost lansata in aceeasi perioada.

Nintendo a incheiat anul 2006 cu aproximativ un milion de unitati comercializate, tinta pentru finalul lunii martie fiind de asemenea de sase milioane de console Wii vandute. Rezultatele Nintendo au fost insa mai bune decat estimarile proprii si astfel compania si-a imbunatatit estimarile privind profitul net cu 20%.

Piata consolelor video din Japonia a crescut anul trecut cu 37,6% pana la valoarea record de patru miliarde de euro potrivit unui studiu realizat de Enterbrain. In ceea ce priveste piata americana, ambii producatori au estimat vanzari de 4-4,5 milioane de unitati pana la finele lunii martie 2007.

Citeste si PS3, Xbox 360 si Wii au inceput lupta
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri