Producatorul de solutii de mesagerie Axigen, companie membra a grupului de IT Gecad, a lansat un nou serviciu de asistenta in timp real, inainte si dupa vanzare. Serviciul, Axigen Live Chat, este destinat sa ofere utilizatorilor softului informatii complete privind procedura de achizitie, de la detalii referitoare la intreaga gama de solutii Axigen disponibile si functionalitatile acestora, posibilitatile de licentiere si metodele de plata existente, ca si modul in care se pot achizitiona sau reinnoi abonamentele pentru suport tehnic sau intretinerea softului.

Live Chat reprezinta o continuare a serviciului de suport tehnic non-stop lansat anul trecut. Serviciul garanteaza raspunsuri instant la orice intrebare legata de produsul Axigen Mail Server. El este disponibil gratuit tuturor celor interesati, de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00.

Compania Gecad Technologies, proprietara Axigen, a investit in dezvoltarea acesteia aproximativ 3,5 milioane de euro pana la sfarsitul anului trecut. "in 2007 vom investi 1,5 milioane de euro in activitatile de cercetare si dezvoltare si speram ca la sfarsitul anului compania sa gestioneze aproximativ 2,5 milioane de casute postale din intreaga lume", spune Bornaz. in prezent, Axigen gestioneaza traficul de mesaje din peste 500.000 de casute postale electronice.