Producatorii japonezi de echipamente de precizie Nikon Corp. si Olympus Corp, au anuntat luni majorari substantiale ale profitului trimestrial sustinut de cresterea vanzarilor de aparate foto digital si au marit estimarile pentru intregul an, informeaza NewsIn.

Profitul operational al Nikon a fost de 36,6 miliarde yeni (303 milioane de dolari), in ultimele trei luni ale anului 2006, cu mult peste nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, cand grupul nipon a afisat profituri operationale de 19,8 miliarde yeni. Rezultatul final a depasit si estimarile unui grup de analisti care, chestionati de Reuters, au mizat pe profituri de 26,8 miliarde yeni.

Nikon si-a majorat si obiectivele anuale de profit operational pentru anul financiar ce ia sfarsit la 31 martie, pana la 95 miliarde de yeni, obiectivul precedent fiind de 87 miliarde de yeni. Piata se asteapta ca profitul operational al Nikon pentru anul financiar in curs sa atinga 92,1 miliarde yeni.

Grupul Olympus a anuntat un profit operational, pentru perioada octombrie-decembrie 2006, de 35,7 miliarde yeni, in crestere cu 66% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Olympus a afisat vanzari substantiale de endoscoape, camere digitale, iar nivelul scazut al yenuluia influentat de asemenea rezultatele finale. Compania nipona si-a majorat estimarile privind profitul operational anual cu 4%, pana la 94 miliarde yeni.

Cei doi producatori si-au extins oferta de aparate digitale, aducand pe piata unele mai mici si mai usoare, destinate in special sa atraga femei si clienti noi. Nikon si Olympus spera astfel sa creasca pe o piata dominata de Canon Inc si Sony Corp.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri