Directorul executiv al eMAG.ro, Radu Apostolescu, estimeaza ca piata de profil va creste in acest an “undeva pana in 110 milioane de euro”, compania pe care o conduce bugetandu-si pentru 2007 vanzari de 75-80 milioane de euro. eMAG a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de aproximativ 35 milioane de euro si cu o cota de piata de 12% din totalul vanzarilor de notebookuri din Romania.

In plus, eMAG interntioneaza sa se extinda teritorial prin deschiderea a 20 de centre logistice in orasele importante din tara, pana la finele anului 2008. “Ne-am propus extinderea cu centre logistice in orasele importante din tara, ceea ce ar duce la eficientizarea operatiunilor locale. Este probabil ca unele dintre aceste centre sa aiba in viitor si showroom-uri”, a precizat pentru Wall-Street Radu Apostolescu.

Compania nu se teme de concurenta venita dinspre retailerii traditionali care isi intorc privirea inspre mediul online. “Retailerii traditionali au o prezenta online prin care doar isi promoveaza oferta din magazinele proprii si cu scopul de a aduce cumparatorii in magazine. Nu au politici speciale pentru online si nu se bazeaza pe vanzarile online pentru ca modelele de business sunt incompatibile”, precizeaza oficialul eMAG.

Retailerul online de echipamentele IT&C si aparatura electronica si-a mai propus sa atinga o cota de 20% din piata de notebookuri, de sase procente pe piata de LCD-uri, 10% pe segmentul de echipamente foto-video si de cinci procente pe segmentul de telefoane mobile.

Radu Apostolescu mai precizeaza ca in acest moment eMAG inregistreaza o rata de conversie globala (n. red. raport intre numarul de vizitatori si cheltuielile pe care acestia le fac) care se situeaza in jurul valorii de 2-2,5%, avand ca referinta vizitatorul unic pe 24 de ore. eMAG a inregistrat in ultima luna 600.000 de vizitatori, potrivit Trafic.ro, serviciul de monotorizare a audientelor pe Internet.

Citeste si:

In ceea ce priveste dezvoltarea unei retele proprii prin care sa efectueze livrarile in tara, oficialul eMAG spune ca aceasta decizie “va tine foarte mult si de dezvoltarea pietei de servicii logistice. Credem ca aceasta se va maturiza si va fi mai eficient sa lucram cu o companie specializata in acest sens. Nu ne dorim sa oferim servicii logistice, ne dorim sa ne putem concentra mai mult pe online unde suntem convinsi ca mai avem multa valoare de adus”.

Retailerul online si-a propus de asemenea sa vina spre jumatatea anului si cu “un produs foarte interesant de credit, majoritatea platilor realizandu-se in acest moment direct sau prin virament bancar.

Traian Cristea: 'Comertul electronic se va tripla anul acesta'

Traian Cristea: 'Comertul electronic se va tripla anul acesta'

Traian Cristea: 'Comertul electronic se va tripla anul acesta'

Domo: 'Mizam pe o dublare a pietei de e-commerce in 2007'

Domo: 'Mizam pe o dublare a pietei de e-commerce in 2007'

Domo: 'Mizam pe o dublare a pietei de e-commerce in 2007'