Gecad ePayment a mai anuntat luni o cota de piata de 86% pentru trimestrul patru 2006, nivel exprimat dupa raportarea volumului tranzactionat prin solutia ePayment la volumul total al platilor online prin card procesate in Romania in sistem 3-D Secure, se arata intr-un comunicat de presa transmis de Gecad.

„Rezultatele obtinute ne bucura in special pentru ca ele se reflecta in dezvoltarea si maturizarea intregii piete”, a declarat Carmen Sebe, director executiv Gecad ePayment.

In cea de-a doua jumatate a anului trecut compania a incheiat o serie de parteneriate intre care si un acord de colaborare cu BRD Groupe Société Générale, parteneriat care , in pespectiva reprezentantilor companiei a adus o crestere a interesului intregii comunitati de afaceri pentru industria comertului online.

„Cele sase luni de parteneriat strategic intre Gecad ePayment si BRD Groupe Société Générale au modelat, asa cum ne-am si propus, profilul comertului electronic in Romania. Companiile mari care au ales sa ofere optiunea de plata online cu cardul prin solutia BRD ePayment contribuie masiv la popularizarea cumparaturilor pe Internet. Pentru 2007 numarul acestora va creste si mizam cel putin pe dublarea pietei”, apreciaza Carmen Sebe.

Citeste si:

De asemenea companii mari cu portofolii largi de clienti precum Orange Romania si Blue Air Transport Aerian au introdus optiunea de plata online prin card pentru achitarea produselor sau serviciilor, iar o serie de alte magazine deja active in aceasta piata au acordat o atentie mai mare segmentului de plati online prin card si au optat pentru serviciile integrate BRD ePayment care sa le asigure un sistem de comanda sigur, flexibil si usor de utilizat de catre clientii finali.

Strategia de dezvoltare a companiei pentru 2007 se concentreaza in continuare pe cresterea pietei prin educarea atat a cererii cat si a ofertei, a cumparatorilor si a magazinelor online, au mai precizat reprezentantii Gecad.

„Platile online prin card se situeaza in acest moment sub 15% din volumul total al comertului online din Romania. Intentia noastra este sa crestem acest procent si sa promovam in randul companiilor mijlocii si mari importanta introducerii optiunii pentru plata online prin card. De asemenea, 90% din eforturile noastre de comunicare se vor orienta in continuare catre informarea populatiei despre beneficiile platilor online dar si a companiilor despre standardele de calitate obligatorii intr-o industrie matura de comert electronic” a mai spus Carmen Sebe.