Grupul suedez Ericsson, cel mai mare furnizor de echipamente pentru retelele de telefonie mobila din lume, a anuntat o majorare a castigurilor obtinute in primul trimestru al 2007, cu putin sub estimarile pietei, reiterand obiectivele financiare pentru anul curent.

Directorul executiv al grupului suedez, Carl-Henric Svanberg, a declarat ca Ericsson continua sa preia cota de piata de la rivalii sai, informeaza NewsIn, citand Reuters. Ericsson a anuntat ca in primul trimestru al 2007 a inregistrat un profit inainte de plata taxelor de 8,26 miliarde coroane suedeze (1,23 miliarde dolari), in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand obtinuse 6,68 miliarde coroane suedeze.

Un grup de 32 de analisti estimase pentru Reuters ca profitul inainte de plata taxelor ce va fi inregistrat de Ericsson in primul trimestru al 2007 se va ridica la 8,38 miliarde coroane. Grupul suedez mizeaza in continuare pe crestere generata pe piata serviciilor profesionale, aici fiind incluse serviciile Ericsson de administrare a retelelor, precum si alte servicii.

"Am incheiat un an trimestru cu rezultate bune si cu o majorare a cotei de piata, intr-un mediu stabil de crestere economic", a declarat Svanberg intr-un cominicat. Acesta a adaugat ca cele mai mari vanzari au fost inregistrate pe piata din Europa occidentala precum si pe fondul unor mai proiecte de infrastructura derulate in Europa centrala si de vest, Orientul Mijlociu, Afria si Asia Pacific.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri