Pentru a se simti si mai „acasa” atunci cand folosesc produsul iGoogle, utilizatorii au posibilitatea de a alege una dintre cele 6 „teme” sau modele de decorare a paginii. Temele cuprind diferite imagini artistice sau desene amuzante, cum ar fi o plaja, un pavilion de ceai in stil japonez, un peisaj urban sau o statie de autobuz. Fiecare tema se modifica in functie de ora locala sau de vreme, iar utilizatorii pot schimba oricand cu usurinta tema aleasa. De exemplu, cand soarele apune in locul unde se afla utilizatorul, apune si pe pagina sa iGoogle.
In momentul de fata, iGoogle este disponibil in 26 de limbi si 40 de tari din intreaga lume. Utilizatorii isi pot configura pagina iGoogle accesand adresa www.google.ro/ig
Google, compania care detine cel mai mare motor de cautare din lume, va lansa, in aceasta saptamana, iGoogle, un nou home page, care va permite personalizarea motorului de cautare in functie de preferintele utilizatorilor, au anuntat reprezentantii companiei.
Potrivit acestora, prin intermediul iGoogle, utilizatorii vor putea incarca pe noua platforma texte, fotografii si alte tipuri de continut. Noul sistem va fi disponibil, din aceasta saptamina, in 40 de tari si 26 de limbi.
“Vrem sa personalizam notiunea clasica de cautare”, a declarat Sep Kamvar, inginer-sef si responsabil pentru noul proiect al celor de la Google.
Practic, Google va permite prin intermediul celei mai noi aplicatii trecerea de la varianta unica a paginii de cautare pentru toti utilizatorii, oferita in prezent, la o alta varianta care permite fiecarui utilizator sa o personalizeze in functie de propriile gusturi.
iGoogle va permite accesarea de variante personalizate ale motorului de cautare si in functie de zona geografica de unde provin utilizatorii.
Conceptul iGoogle nu este nou in industria de Internet. Google a imprumutat ideea de personalizare a motorului de cautare de la jucatori precum MySpace, Facebook, Flickr, Bebo si Photobucket prin care utilizatorii pot incarca propriul continut, texte, fotografii sau clipuri video.
Profitul net al companiei Google a sporit in primul trimestru cu 69%, pana la un miliard de dolari, cresterea fiind explicata prin cresteri ale cotei de piata pe diferite segmente pe care gigantul online activeaza.
Google este liderul mondial in ceea ce priveste publicitatea online pay-per-click prezenta pe site-ul principal de cautare si pe site-urile afiliate.
Compania americana obtine aproximativ 99% din venituri din aceasta activitate publicitara tip text, chiar daca se extinde tot mai mult pe pietele publicitatii video, radio, prin televiziune sau publicitatii de tip grafic.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: