Flamingo International a inregistrat o cifra de afaceri de 35 milioane euro aferenta primului trimestru al acestui an, in concordanta cu estimarile pe care oficialii companiei le-au facut in cadrul conferintei de presa organizata in luna Martie 2007, ocazie cu care au anuntat rezultatele financiare aferente anului 2006.

Aceasta valoare se inscrie in estimarile companiei de la inceputul anului 2007 si sta la baza viitoarei dezvoltari a grupului Flamingo International. Unul dintre principalii factori care au contribuit la obtinerea acestor rezultate este decizia retailer-ului de a reorganiza reteua de magazine si de a se concentra in special pe unitatile mari, care s-au dovedit a fi mai profitabile.

„Suntem foarte multumti de aceste rezultate, deoarece ele confirma promisiunea pe care ne-am facut-o atat noua cat si clientilor si partenerilor nostri la inceputul anului, aceea a unui nou inceput care sa contribuie la dezvoltarea Grupului Flamingo si care sa-i intareasca pozitia pe piata”, a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo.

Citeste si:

Rezultatele favorabile au fost influentate de strategia adoptata de grup in urma fuziunii Flanco – Flamingo si a revenirii pietei de electronice pe un trend ascendent, dupa scaderea pe care aceasta a inregistrat-o in anul 2006.

„Rezultatele inregistrate ne demonstreaza ca piata isi revine dupa scaderea de anul trecut, iar Flamingo se inscrie in acelasi trend in ceea ce priveste volumul de vanzari,” a adaugat Jiri Rizek.