In cadrul unei campanii de comunicare interactiva, Flamingo isi rezerva o ora pe saptamana pentru discutii cu presa, clientii si partenerii companiei
Flamingo International lanseaza un program de comunicare interactiva, cu scopul de a crea in spatiul virtual o comunitate care sa cuprinda reprezentanti ai companiei, parteneri, clienti, jurnalisti si persoane interesate de piata de produse electrice, electronice si IT&C. In cadrul acestei actiuni, Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo, va fi prezent, timp de o luna, in fiecare zi de vineri, in intervalul 14:00 si 15:00, pe site-ul corporate al grupului, pentru a discuta cu publicul larg.

Prin aceasta initiativa Flamingo isi doreste sa confirme inca o data faptul ca este o companie deschisa si apropiata de clientii si partenerii sai. Cei care vor accesa site-ul www.flamingo.info vor avea ocazia sa discute cu cel mai important om din conducerea executiva a Flamingo despre evolutia si planurile companiei, produsele disponibile in lantul de magazine sau despre evolutia pietei de electronice si de IT&C.

„Aceasta actiune vine din nevoia de a comunica mult mai eficient cu publicul, pe care Flamingo International a resimti-o atat fata de jurnalistii specializati pe domeniul IT&C cat si de actualii sau potentialii nostri clienti si parteneri. Dorim sa facem cunoscute principiile si valorile Flamingo, precum si intentiile noastre referitoare la dezvoltarea retelei de magazine. Acest tip de comunicare ne va ajuta sa venim in intampinarea dorintelor si nevoilor clientilor si partenerilor nostri, cat mai repede cu putinta”, declara Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo.

Site-ul corporate www.flamingo.info este o platforma adresata celor interesati de afacerile desfasurate de de companie si de evolutia acesteia pe piata romaneasca. Pe aceasta platforma, sunt afisate informatii despre strategia si politica grupului, date financiare, precum si stirile si articolele de presa referitoare la grupul Flamingo International.

Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flanco, Flamingo Computers si Future Shop, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri