Potrivit reprezentantilor companiei, BT (British Telecommunications) a inregistrat, in primele trei luni din 2007, o crestere a numarului de abonati cu 32% fata de numarul de abonati de sfarsitul anului trecut. Compania a ajuns astfel la 3,66 de milioane de clienti, ceea ce inseamna ca detine 26% din piata de broadband din Marea Britanie. Rivalul BT, Virgin Media a anuntat, in urma cu o saptamana, ca are 3,15 milioane de clienti la serviciul de internet broadband. Reprezentantii BT a mai anuntat pana in martie 2009, intentioneaza sa completeze programul de rascumparare a propriilor actiuni si ca acest program nu are efecte negative asupra grupului.

In primul trimestru din 2007, grupul BT a inregistrat castiguri inainte de taxe si amortizare de 1,54 de miliarde de lire sterline (aproximativ 2,25 miliarde de euro), cu 40 de milioane de lire (aproximativ 58,4 milioane de euro) mai mult decat in aceeasi perioada din 2006.

Veniturile BT in primul trimestru din 2007 au crescut cu 3% fata de aceeasi perioada din 2006, pana la 5,29 de miliarde de lire (aproximativ 7,73 miliarde de euro), iar cresterea, potrivit reprezentantilor grupului, se datoreaza, in principal, cresterii serviciilor broadband si de retele IT.

Citeste si:

Grupul BT a anuntat la sfarsitul anului trecut ca va investi in 2007 aproximativ 148,6 milioane de euro in propria televiziune digitala, BT Vision, care ar putea deveni profitabila pana in 2010.

BT Group este fostul operator monopolist de telecomunicatii din Marea Britanie si ofera produse si servicii de telecomunicatie, internet si solutii IT, servicii de telefonie mobila si televiziune digitala. BT este prezent in peste 170 de tari.