Camerele digitale reprezinta unul dintre segmentele de piata cu cea mai rapida dezvoltare, vanzarile dublandu-se de la an la an. Pentru Flamingo aceasta categorie de produse este foarte importanta. Ponderea lor in vanzarile totale a atins peste 5% din intreaga cifra de afaceri si ne asteptam sa creasca in continuare", a adaugat Jiri RIzek.

Acesta a adaugat ca in Romania preturile camerelor digitale scad, iar in prezent fata de anul trecut, poti cumpara cu aceasi suma de bani o camera cu functii avansate calitativ. In opinia lui, cele mai cautate branduri de cumpararoti sunt Sony, Olympus, Panasonic, Canon and HP.

Segmentul de produse pe care Flamingo va pune accent in perioada urmatoare este cel de IT&C care este de altfel si cel mai important pentru retailer, avand in vedere faptul ca lantul de magazine Flamingo a inregistrat anul trecut o crestere de 11,3% pe piata romaneasca de calculatoare, mentinandu-si pentru al patrulea an la rand pozitia de lider, cu o cota de piata de 12,2%. De asemenea, conform directorului Flamingo, piata de IT&C "are posibilitatea de a-si dubla volumul in urmatorii trei ani si astfel sa atinga valoarea de 500 milioane euro".

Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.