Potrivit comunicatului, Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.
Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.
“Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare. Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare”, a declarat specialistul in relatii publice Orange Romania, Amalia Fodor.
Orange Romania estimeaza, pentru 2007, noua milioane de clienti, dupa ce in primul trimestru a depasit pragul de 8,27 milioane. Orange isi propune ca in 2007 veniturile companiei sa depaseasca 1,1 miliarde euro. Veniturile operatorului de telefonie erau dupa primul trimestru de 283,3 milioane de euro, in crestere cu 29,1% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: