Profitul operational consolidat al Sanyo a atins nivelul de 49,57 miliarde yeni (407,4 milioane dolari) in anul fiscal 2006/2007, fata de anul precedent, cand grupul nipon inregistrase o pierdere de 17,15 miliarde yeni.

Grupul Sanyo, care este cel mai mare producator mondiale de baterii reincarcabile, a beneficiat de pe urma cererii substantiale pentru baterii solare, insa divizia sa de aparate foto a fost afectata de concurenta acerba cu rivalii de dimensiuni mai mari precum Sony Corp.

Pentru anul fiscal curent, care va lua sfarsit in martie 2008, compania nipona cu sediul la Osaka estimeaza ca profitul operational va inregistra o scadere de 9%, pana la 45 miliarde yeni, sub nivelul estimat pentru Reuters de 10 analisti, care au mizat pe un profit operational de 51 miliarde yeni.

Actiunile Sanyo s-au depreciat cu mai mult de o treime in anul fiscal care tocmai s-a incheiat, aflandu-se sub nivelul atins de indicele bursier japonez IELEC, care s-a apreciat cu 0,5%.