ProCredit Bank a adoptat solutia Cisco Unified Contact Center care ii permite sa isi administreze comunicatiile cu clientii intr-o maniera integrata
Solutia particularizata pentru ProCredit a fost conceputa si implementata de Crescendo - companie ce acorda consultanta in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor (IT&C). Varianta pentru care a optat banca integreaza o solutie complexa Cisco Unified Contact Center cu Microsoft Dynamic CRM.

Prin acest sistem, ProCredit Bank poate sa isi administreze mai bine relatiile cu clientii si sa creasca productivitatea centrului de apeluri prin apeluri de voce, e-mail si sesiuni web interactive. Prin implementarea unei retele consolidate de comunicatii de voce si de date intr-o platforma unica, banca isi reduce semnificativ costurile aferente mutarilor, adaugarilor si modificarilor de posturi telefonice si, de asemenea, elimina costurile pentru comunicatii. De asemenea, configurarea automata faciliteaza instalarea mai rapida si cheltuieli operationale reduse, se arata in comunicat.

Solutia Cisco Unified Contact Center Enterprise asigura redirectionarea inteligenta a apelurilor, prelucrarea apelurilor si integrare computer-telefonie (CTI) si administrarea pe o infrastructura IP a contactelor realizate prin canale multiple. ProCredit Bank a implementat solutia Cisco IPCC Express Enhanced Edition cu redirectionare inteligenta a apelurilor, IP IVR si sistem de raportare si de inregistrare la cerere. Prin reducerea timpilor de raspuns si flexibilizarea capacitatii de reactie la cerintele clientilor, ProCredit Bank poate asigura – prin caracteristicile de facilitare si de accelerare a accesului la informatiile furnizate de catre clienti – si o sporire a calitatii serviciilor.

"Acest proiect ne-a oferit solutii de comunicatii extrem de performante si de flexibile, precum si un program de administrare a relatiilor cu clientii care contine caracteristici pentru administrarea avansata – la nivelul centrului de apeluri – a serviciilor oferite clientilor, a vanzarilor si a activitatilor de marketing si de raportare", a spus directorul executiv responsabil de segmentul de retail al ProCredit Bank Romania, Ilinca Rosetti.

ProCredit Bank se concentreaza, in operatiunile de creditare, asupra afacerilor foarte mici si asupra intreprinderilor mici si mijlocii. Banca avea active de 746,5 milioane lei (220,75 milioane euro) la sfarsitul anului trecut.

Crescendo este o "casa de solutii IT&C" romaneasca ce furnizeaza aplicatii, solutii de infrastructura si servicii de integrare personalizate si este certificata simultan in calitate de Cisco Silver Partner, Microsoft Business Solutions Dynamics CRM (Customer Relationship Management) si Microsoft Gold Partner.

Cisco este lider mondial in comunicatiile internet care transforma modul de conectare, de comunicare si de colaborare interpesonala.









Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri