Grupul Flamingo International si-a anuntat participarea la editia din acest an a programului "Euro 200", initiat de Guvernul Romaniei, cu scopul sprijinirii familiilor cu venituri mici si care au ca membri elevi si studenti, in vederea achizitionarii de calculatoare. Ca in fiecare an, beneficiarii programului "Euro 200" vor putea achizitiona calculatoare personale din cadrul magazinelor Flamingo, Flanco si Flanco World, a caror contravaloare va putea fi achitata prin intermediul cupoanelor distribuite de catre autoritati.

Flamingo International va oferi in cadrul magazinelor sale Flamingo, Flanco si Flanco World din toata tara o gama variata de sisteme care incep de la o configuratie minima ce presupune un procesor Intel de 2.8 Ghz sau echivalent, 256 Mb RAM, hard-disk de 80 GB, software de baza preinstalat, tastatura si mouse.

"Flamingo International isi propune sa isi mentinta si anul acesta pozitia de lider in ceea ce priveste numarul de sisteme vandute in cadrul programului Euro 200", a declarat CEO al Flamingo International, Jiri Rizek. "Consumatorii au devenit din ce in ce mai selectivi, de aceea credem ca anul acesta vom inregistra cereri nu numai pentru modelul de baza, dar si pentru sisteme care au configuratii mai complexe", a completat Rizek.

Flamingo International a detinut in ultimii ani pozitia de leader pe piata de calculatoare din Romania, in acelasi timp inregistrand si cele mai importante vanzari in toti cei trei ani de desfasurare a acestui program.

In acest an, Flamingo International are in vedere o crestere a valorii adaugate pe care clientii o resimt din partea retailerului, crestere sustinuta si de calitatea superioara a produselor incluse in oferta magazinelor din cadrul grupului Flamingo, Flanco si Flanco World, precum si de preturile foarte atractive practicate de retailer.

Citeste si:

In cei trei ani de cand functioneaza acest program in Romania, grupul Flamingo International a inregistrat cel mai mare volum de vanzari de calculatoare cota de piata detinuta de Grupul Flamingo fiind de peste 35%, confirmand pozitia retailerului pe piata de PC-uri. In aceeasi perioada, Flamingo International si-a mentinut pozitia de leader pe piata romaneasca de calculatoare.

Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.

Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1.800 – 3.000 mp), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista 10 magazine Flanco World in toata tara.

Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania, este liderul pietei locale de IT&C, detinand primul loc pe piata calculatoarelor pentru al 4-lea an consecutiv, cu o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005.

Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.