Producatorul olandez de sisteme de navigatie TomTom intentioneaza sa cumpere principalul sau furnizor de harti digitale Tele Atlas, pentru doua miliarde de euro in numerar, au anuntat luni cele doua companii, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Producatorul olandez de sisteme de navigatie a anuntat ca intentioneaza sa faca o oferta de 21,25 euro pentru o actiune a Tele Atlas. TomTom va finanta achizitia atat in numerar cat si prin credite, a precizat directorul financiar al companiei, Marina Wyatt.

Tele Atlas furnizeaza harti si date pentru mai multe site-uri de cartografie digitala, cum ar fi Google si Mapquest, dar si navigatie pentru unii producatori de telefoane mobile, cum ar fi Nokia. Directorul executiv al TomTom, Harold Goddijn, a spus ca Tele Atlas va continua sa furnizeze harti pentru sistemele de navigatie TomTom, dar si pentru ceilalti clienti.

Rezultatele financiare ale companiei TomTom au inregistrat in primul trimestru un salt de 81 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. Compania TomTom a anuntat o crestere a profitului net de la 38 milioane de euro in al doilea trimestru al anului trecut, la 68 milioane de euro anul acesta. Vanzarile au crescut cu 37 procente, ajungand la 380 de milioane euro.

TomTom, care concureaza cu Garmin, a anuntat ca isi pastreaza previziunile pentru vanzarile de sisteme de navigatie portabile la 1,6 - 1,8 miliarde de euro anul acesta si estimeaza ca va comercializa opt - noua milioane de sisteme de navigatie in 2007.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri