Conform IDC, CES isi mentine astfel pozitia de lider in randul producatorilor autohtoni si urca pe treapta a doua in topul general al producatorilor de PC-uri din Romania. Din punct de vedere valoric, CES se situeaza de asemenea intre primii cinci producatori, fiind singura companie locala prezenta in acest top, alaturi de marii jucatori internationali.

Pozitia de top a companiei este consecinta eforturilor continue de a oferi pietei solutii performante si au la baza investitiile majore realizate in cursul ultimilor doi ani, orientarea consecventa catre consumator, precum si dezvoltarea organizatiei la nivelul proceselor de business, cu avantaje directe atat pentru consumatorii finali, cat si pentru partenerii de afaceri. „Rezultatele inregistrate in special in Retail, prin retelele ALTEX si MEDIA GALAXY, asigura companiei consolidarea pozitiei pe aceasta piata si premisele pentru dezvoltarea in continuare pe segmentul Business. Vizam in special abordarea proiectelor din sectorul public si dezvoltam pentru aceasta un program dedicat prin care dorim sa atragem companii specializate in acest domeniu” - a declarat Gabriel Jitaru, CEO CES.

CES detine 13.8% cota de piata pe segmentul desktop-urilor prin cele doua marci proprii – DAVIO si MYRIA si aproape 2% pe segmentul notebook-urilor, exclusiv prin MYRIA. In ceea ce priveste distributia brandurilor, DAVIO ramane in continuare in topul vanzarilor companiei, cu 7.8% din totalul pietei, in timp ce MYRIA reuseste sa atinga, la numai cateva luni de la lansare, aproape 2%, mizand pe o solutie hardware avansata, completata prin software original preinstalat. Portofoliul MYRIA cuprinde 9 configuratii desktop dedicate pentru fiecare segment de piata, Consumer si Business, si 2 modele de notebook-uri. Prin MYRIA, CES se orienteaza mai puternic pe segmentul sistemelor portabile si estimeaza o cota de piata de 4% la nivelul intregului an.

Relativ la segmentul Retail, cota de piata CES este estimata la 30% prin prisma pozitiei de lider a grupului ALTEX, care asigura distributia la nivel national si un pachet cuprinzator de avantaje pentru consumator.

Citeste si:

Dezvoltarea portofoliului de produse, atat ca dimensionare, cat si ca performante si accesibilitate, se datoreaza pozitiei companiei fata de marii furnizori din piata si a consolidarii parteneriatelor strategice cu cei mai importanti jucatori din domeniile hardware si, respectiv, software: Intel si Microsoft.

CES detine cea mai moderna linie de asamblare din Sud Estul Europei care asigura controlul 100% automat al productiei si testarii PC-urilor, ceea ce se reflecta in calitatea produselor si cresterea productivitatii, capacitatea de productie la CES fiind de 1 PC/minut. Pentru a facilita accesul la tehnologie, CES dezvolta pentru segmentul Business un program de parteneriat care ofera posibilitatea configurarii la cerere sau a selectarii dintr-o gama diversificata de configuratii pre-stabilite, administrarea flexibila a stocului si reducerea semnificativa a consumului de timp si bani.

„Lectia pietei ne invata ca tot mai multi din potentialii nostri cumparatori sunt pe deplin avizati in ceea ce priveste noutatile tehnologice si mai exigenti in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea produselor. De aceea, la CES, investim continuu in standardele de performanta si ne concentram eforturile in directia simplificarii accesului la tehnologia de ultima ora, adaptand permanent solutiile noastre la tendintele pe plan mondial.” - a declarat Gabriel Jitaru, CEO CES.