Magazinele Twister specializate in vanzarea de echipamente IT ale grupului Tornado Sistems estimeaza pentru 2008 venituri de 32 milioane dolari, in crestere cu 20% fata de cifra estimata pentru anul in curs, pe fondul dezvoltarii retelei Twister.
Twister a generat constant 15% din veniturile Tornado, pentru anul 2007, tinta de vanzari a retelei Twister fiind de 26 milioane de dolari.

Pana la sfarsitul anului 2008 lantul de magazine Twister isi propune sa isi extinda reteaua pana la 100 de unitati. Investitia medie pentru deschiderea unui magazin este de 10.000 de euro. Locatiile vizate sunt cele stradale sau in centrele comerciale din orasele cu peste 75 000 de locuitori, cu o suprafata medie de 80 mp.

Prognozele se datoreaza vanzarilor mari pe care le-a inregistrat magazinul pilot din Bucuresti, 10.000 lei pe zi. Compania continua procesul de recrutare a partenerilor din reteaua Twister, dar si din afara retelei.

"Pana in prezent, 51 de parteneri din reteaua Twister au aderat la sistemul de franciza si 26 din afara retelei", a precizat directorul executiv Twister, Catalin Ionescu.

Twister, detinut de compania Tornado Sistems, este un lant de magazine care ofera echipamente IT. Brandul Twister a fost creat in 2002 sub forma unui program dedicat in exclusivitate partenerilor companiei Tornado Sistems aflati in posesia unui spatiu comercial dedicat. La momentul lansarii francizei, reteaua Twister cuprindea 95 de magazine in 52 de orase ale tarii, din 40 de judete.

Magazinele Twister ofera clientilor consultanta, servicii post-vanzare, transport si instalarea echipamentelor. Franciza Twister a fost lansata in iunie anul acesta de catre Tornado Sistems, cel mai mare distribuitor IT&C din Romania si este operata de Goodwill Enterprise, companie ce face parte din grupul de firme Tornado.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri