Compania a achizitionat o participatie minora din Shenzhen Xunlei Network Technology Ltd al carei software permite utilizatorilor sa descarce continut video sau audio, in parteneriat cu Fidelity Asia Ventures si Ceyuan Ventures.

“Suntem dispusi sa lucram cu alte societati de capital cu risc pentru a face investitii”, a declarat James Mi, responsabil Google pentru dezvoltarea companiei in China, Taiwan, si Hong Kong.

Compania Google, ale carei vanzari publicitare in China ating mai putin de 50% din cele ale motorului Baidu, intentioneaza sa angajeze 100 de ingineri annual in China si in Taiwan pentru a dezvolta serviciile web. China a avut 162 de milioane de utilizatori de internet la sfarsitul lunii iunie anul acesta, fiin devansata doar de Statele Unite, potrivit datelor publicate de guvernul chinez.

Citeste si:

Google a introdus luna trecuta versiuni trial pentru servicii noi care permite utilizatorilor sa caute bloguri in limba chineza si a creat si doua retele sociale online in parteneriat cu popularul forum Tianya.

Publicitatea online in China ar putea ajunge in 2011 la valoarea de 3,1 miliarde de dolari, fata de 450 de milioane in 2005, arata cifrele publicate de Credit Suisse Group.