Vanzarile de telefoane iPhone le-au depasit in luna iulie, prima luna intreaga in care terminalul s-a aflat pe piata, pe cele de smartphone-uri, potrivit unui raport iSuppli.
Cele doua modele de iPhone, care detin 1,8% din vanzarile de terminale din Stalele Unite, s-au vandut mai bine decat Blackberry produs de Research in Motion, mai bine decat intreaga serie Palm sau decat smartphone-urile produse de Motorola, Nokia sau Samsung. Vanzarile le-au egalat pe cele ale terminalului LG Chocolate, cel mai popular mobil pe piata americana, potrivit studiului.

Compania de analiza a pietei si-a reconfirmat estimarile conform carora anul acesta se vor comercializa 4,5 milioane de telefoane produse de Apple, iar in 2011 vanzarile vor atinge 30 de milioane de unitati.

iSuppli a comparat iPhone-ul atat cu un smartphone, datorita functiilor ca e-mail sau tastatura Querty, cat si cu un featurephone care au de obicei camera, playere.

Cei mai multi dintre cei care au cumparat, in luna iulie, terminalul produs de Apple au fost barbati cu varste mai mici de 35 de ani, 62 de procente fiind absolventi de studii superioare, arata iSuppli. Un sfert dintre cumparatori au devit abonati AT&T, distribuitor unic al iPhone-ului in Statele Unite, chiar daca inainte apelau la serviciile altor operatori.

Apple se astepta sa vanda in anul 2008 aproximativ 10 milioane de unitati iPhone, ceea ce ar insemna circa un procent din vanzarile de telefoane mobile la nivel global. Analistii iSuppli sunt insa de parere ca producatorul si-ar putea depasi tinta, apreciind ca vanzarile se vor ridica in anul urmator la 13,5 milioane de unitati, in 2009 se vor vinde 21,1 milioane de exemplare, 26,8 milioane in 2010 si 30 de milioane in anul 2011.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri