Compania a raportat o crestere de 200% a numarului de unitati de monitoare LCD vandute anul acesta comparativ cu perioada similara a anului trecut. Aceasta evolutie apare in ciuda cresterii pretului pentru aceasta gama de produse, in medie cu doua-trei procente lunar in ultima perioda, scumpire cauzata de cresterea costurilor pentru productie, dar si de conditiile pietei, care prezinta o cerere mai mare decat oferta, conform reprezentantilor companiei.

“Cresterea pe segmentul de monitoare LCD, inregistrata in prima jumatate a anului comparativ cu perioada similara a anului trecut, este de peste 200%, LG avand prima cota de piata la sfarsitul anului trecut, atat pe segmentul de monitoare LCD, cat si pe segmentul de stocare optica, cu peste 50% din piata pentru cel din urma”, a spus Han Khyu, presedintele LG Electronics Romania.

LG Electronics Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 75 milioane de euro, iar pentru anul acesta estimarile vizeaza o cifra de 100 de milioane euro. Compania vizeaza consolidarea prezentei pe piata romaneasca de monitoare LCD si isi propune ca pana la sfarsitul anului sa largeasca gama de monitoare wide, sa aduca modele cu o rata de contrast de 5000:1, dar si modele noi de unitati de stocare.

LG Electronics Romania estimeaza ca vanzarile prin partenerul sau Asesoft se vor situa anul acesta in jurul cifrei de 10 milioane de euro.