Romtelecom avea la inceputul acestei luni 230.000 de clienti de internet broadband prin ADSL, iar la sfarsitul lui iunie avea 176.000, dupa ce in al doilea trimestru castigase 39.000 de clienti noi pentru aceste servicii. Compania a lansat in aprilie 2005 primul produs bazat pe ADSL, la un pret de 70 de euro si o viteza de download de 2 Mbps.

La sfarsitul lui 2005, operatorul avea 8.000 de clienti ADSL, in timp ce un an mai tarziu a ajuns la 100.000. Compania precizeaza ca vitezele de acces au fost marite de doua ori in ultimii doi ani, in noiembrie 2006 si septembrie 2007, iar migrarea s-a facut automat si gratuit pentru toti clientii existenti.

In prezent, cel mai mic abonament costa 7,5 euro (fara TVA), cu o viteza de download de 1 Mbps. Abonamentul ClickNet cu viteza de 3 Mbps costa 12,5 euro, iar abonamentul Business de 6 Mbps are un tarif de 24,5 euro (fara TVA).

Citeste si:

Serviciile de date (ADSL, VPN si altele) au generat pentru Romtelecom la sfarsitul trimestrului al doilea venituri cu 245% mai mari decat in perioada similara a anului trecut. Romtelecom a inregistrat in primele sase luni un profit net de 21,2 milioane euro, in crestere cu 45,2% fata de valoarea inregistrata in prima jumatate a anului trecut, 14,6 milioane euro.

Veniturile companiei au scazut usor, cu 0,1%, de la 440 milioane euro in prima jumatate a anului trecut, la 439,4 milioane euro in perioada similara a anului curent. Romtelecom avea la finele lui iunie 12.242 de angajati, in scadere cu 5,5% fata de cei aproape 13.000 de la 30 iunie 2006.

Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixa, iar grupul OTE detine 54,01% din actiunile companiei, in timp ce statul roman controleaza restul.