Compania si-a dublat cifra de afaceri anuala de la infiintare, iar oficialii estimeaza ca acest trend se va pastra si anul acesta. Afacerile au crescut in retail, potrivit lui Bogdan Mihalcea, care a declarat ca cele mai multe echipamente din acest segment vandute in marile magazine de retail din Romania apar sub marca D-Link.

In industria telecomunicatiilor locale compania nu s-a integrat prea bine avand in vedere ca furnizeaza echipamente pentru tehnologile ADSL, in conditiile in care in Romania exista doar 150.000 de utilizatori ai acestei tehnologii, potrivit lui Mihalcea.

“Dorim ca aceasta tehnologie sa aiba succes si in Romania si sa atraga noi clienti”, a spus Roman Napierala, Managing Director D-Link Europa de Est.

Citeste si:

Compania a lansat in Europa primele produse din gama Green Ethernet, care reduc consumul de energie, cantitatea de caldura emisa, scad costurile operationale de intretinere si functionare ssi se extinde durata de viata a produsului cu pana la 55%.

Compania D-Link a avut in anul 2006 un venit de 1,280 miliarde de dolari, pentru care Europa a contribuit cu 24 de procente, America de Nord cu 26%, iar Asia/Pacific si celelalte regiuni in care compania are activitate au contribuit cu 50% la cifra veniturilor.