Magazinul online are 2.500 de produse listate, dar se urmareste atingerea unui nivel de 3.000 de produse, a spus Magda Stoica, director de vanzari Electrofun.

“Dupa primul an din momentul lansarii PCfun.ro, pornind de la experienta si rezultatele acestui proiect, am decis lansarea unui concept focalizat dedicat pietei de elctrocasnice. Am ales domeniul in concordanta cu expertiza proprie si a echipei de management. Proiectul isi propune o cifra de afaceri de 3 milioane de euro in primul an si o recuperare a investitiei in 18 luni”, a declarat Marius Ghenea, Presedintele ElectrFun.ro/PCFun.ro.

Odata cu lansarea ElectroFun, vor fi disponibile in premiera pentru mediul online din Romania gama completa Braun (P&G), marci ale Seb Group (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups), produsele Hotpoint Ariston (Indesit Romania), etc. La acestea, se vor adauga ofertele exclusive ale altor producatori consacrati, dar si modelele care nu fac in mod curent obiectul ofertelor din magazinele traditionale.

Barbatii predomina inca in topul cumparatorilor, insa femeile capata o pondere din ce in ce mai importanta fata de comenzile pentru IT&C, unde cumparatorii sunt in principal barbatii.

Echipa Electrofun are in vedere si usurinta cu care consumatorul navigheaza pe site, astfel incat urmeaza sa lanseze Quiq Search, care ajuta consumatorul sa gaseasca cel mai apropiat service, Accessories Help, pentru identificarea accesoriilor potrivit unui produs anume.

Citeste si:

PCFun, magazinul online de produse IT, electronice si telefoane mobile, va atinge 200.000 de utilizatori in luna octombrie a acestui an, cu circa 15.000 de clienti. In primele sase luni ale anului PCFun a inregistrat vanzari de 2 milioane de dolari, potrivit lui Marius Ghenea.

In ceea ce priveste piata comertului online din Romania, presedintele PCFun/ElectroFun o estimeaza la aproximativ 100 de milioane de euro anul acesta, in conditiile in care apare un magazion online fiecare zi, urmand sa atinga un miliard de euro in anul 2011.
Cele mai cumparate produse prin internet sunt notebook-urile (30%), monitoarele LCD (15%), componente PC (15%), telefoanele mobile (8%), televizoarele LCD (7%) si PC-urile (5%).

Fit Distribution, compania care opereaza magazinele, vizeaza pentru viitor posibile achizitii pentru o consolidare mai rapida in piata, separarea activtatilor e-commerce sau parteneriate cu jucatorii globali majori. In plus investitiile vor creste cu cel putin un ordin in 2008 (la nivelul total de peste 2 milioane de euro), a precizat Mariu Ghenea.