"Secretul succesului inregistrat cu Dolce se datoreaza pe de o parte, preocuparii noastre de a oferi un continut pe gustul clientilor nostri, iar pe de alta parte, calitatii ireprosabile a sunetului si imaginii, corelate cu tarifele accesibile, care incep acum de la 1,95 euro pe luna. Cu Dolce am facut un pas semnificativ catre zona de continut multimedia, iar cifrele inregistrate la mai putin de un an de la lansare arata ca a fost un pas castigator" a declarat directorul general Romtelecom, Yorgos Ioannidis.

Dupa lansarea Dolce, Romtelecom a introdus in grila de programe oferita din septembrie, programe noi si doua noi pachete TV, plus o luna gratuita pentru Maxpak ce sunt furnizate tuturor noilor abonati. Abonamentul lunar pentru pachetul de baza Variety Special costa 1,95 euro, fara TVA, in primul an de contract, pentru clientii Romtelecom.

Dolce a lansat de asemenea Kids Pack, un pachet dedicat in exclusivitate copiilor, la pretul de un euro pe luna (fara TVA). Pachetul include patru canale, iar clientii care se aboneaza la el pana in 15 ianuarie 2008 au abonament gratuit in prima luna de utilizare.

Citeste si:

Al doilea pachet nou introdus recent in oferta Dolce este Hungarian Pack, oferit pentru 0,8 euro pe luna (fara TVA), care include cinci canale. Cei care se aboneaza la acest pachet incepand in aceasta perioada nu platesc abonamentul pana la data de 29 februarie 2008, mai mentioneaza compania.

Clientii Romtelecom care se aboneaza la Dolce pana la 15 ianuarie 2008 platesc 1,95 euro pe luna (fara TVA) pe parcursul unui an intreg pentru pachetul de baza Variety Special, in cazul contractelor incheiate pe doi ani. Incepand cu cel de-al doilea an tariful este de 3,9 euro pe luna (fara TVA).

Romtelecom a inregistrat in trimestrul al doilea un profit net de 1,4 milioane euro, dupa ce in perioada similara a anului trecut afisase pierderi de 4,2 milioane euro, iar veniturile au ramas constante, in jurul a 217 milioane euro, conform raportului finaciar al OTE Group.