Compania Click Shop Online planuieste sa atinga pana in 2008 o cifra de afaceri de peste sase milioane euro, iar pentru finele acestui an estimeaza o crestere a vanzarilor cu 100% in fiecare luna, a declarat directorul de vanzari al companiei, Irina Steinberg.
"Pentru sfarsitul anului 2007, ne asteptam la o crestere a vanzarilor cu 100% in fiecare luna. Targetul nostru este atingerea unui numar de peste doua milioane de vizite si o cifra de afaceri de peste sase milioane euro la finele anului 2008", a precizat Irina Steinberg.

Click Shop Online a lansat portalul dedicat de e-commerce clickandshop.ro, un magazin virtual de produse IT&C.

"Pentru viitorul apropiat, ne-am propus sa sustinem un ritm de crestere constant. Investim in promovare, eficientizam permanent capacitatile logistice si vom dezvolta mereu noi facilitati pentru portalul clickandshop.ro. Suntem deschisi pentru discutii cu noi parteneri pentru largirea gamei de produse din portofoliu. Perioada premergatoare lansarii oficiale a site-ului ne-a demonstrat ca mergem in directia corecta, cresterea rapida fiind cea mai clara dovada a calitatii serviciilor oferite", a adaugat Steinberg.

Clickandshop.ro dispune de un instrument de comparatii online ale produselor, un calculator de rate destinat clientilor ce vor sa aleaga o solutie de finantare prin credit de nevoi personale, plus o sectiune dedicata discount-urilor unde se regasesc ofertele promotionale ale magazinului
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri