Utilizatorii noi versiuni vor avea posibilitatea sa transmita mesaje si catre telefonul mobil. Noile caracteristici ale serviciului functioneaza printr-un “in-line media player”, creat pentru a spori interactiunea dintre utilizatori,potrivit companiei.

Aceasta miscare vine ca raspuns la crestera numarului de furnizori de servicii de socializare online, dar si ca urmare succesului inregistrat de site-uri ca MySpace prin introducerea serviciilor de mesagerie instant.

Sabrina Ellis, vice presedinte pentru Yahoo Messenger, a recunoscut pentru presa internationala ca serviciul lansat de yahoo in versiune Beta are intr-adevar o componenta de retea de socializare.
“In anumite feluri, daca il analizezi, Yahoo Messenger este o retea sociala a persoanelor care chiar au definit cine le sunt prietenii si acestia sunt oamenii cu care comunica”, a spus Ellis.

Potrivit site-ului de analiza comScore, Yahoo Messenger a avut luna trecuta 94,3 milioane de utilizatori unici, cu aproximativ 30 de procente mai mult decat in luna septembrie a anului 2006, si pe locul doi in lume dupa serviciul de mesagerie instant Windows Live Messenger, cu aproximativ .

Citeste si:

Yahoo a anuntat recent ca va renunta treptat la site-ul social Yahoo 360 si va transfera caracteristicile si continutul acestuia catre un “sistem universal de profil”.

Intrebata cum va fi integrat Yahoo Messenger in aceasta platforma centralizata, Sabrina Ellis a declarat ca serviciul de mesagerie instant va face parte integrata din acel effort de integrare al serviciului Yahoo Mail, Yahoo Answers si altele. “Siuntem hotarati sa ne asiguram ca toti utilizatorii vor beneficia de toate serviciile Yahoo”, a spus Ellis.

Profitul net al Yahoo obtinut in al treilea trimestru al 2007 a fost mai mic decat cel obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, insa veniturile au intrecut cu mult asteptarile analistilor. Venitul brut a crescut cu 12%, pana la 1,77 miliarde dolari. Excluzand platile catre partenerii din sectorul publicitar, venitul a crescut cu 14%, informeaza Reuters. In ciuda acestui rezultat bun, Yahoo este confruntat cu o provocare mult mai mare, avand in vedere ca grupul rival, Google, inregistreaza un ritm de crestere de patru ori mai mare.