Konica Minolta, care concureaza cu Xerox, Canon, si Ricoh pe piata echipamentelor pentru birouri, a inregistrat o crestere a cererii pentru imprimantele multi-functionale de mare viteza, care includ functii de fotocopiere, printare si fax.

Pentru anul financiar care se incheie in martie, compania si-a crescut previziunile pentru profitul operational cu 10,5%, atingand un miliard de dolari (116 miliarde de yeni), in concordanta cu estimarea facuta de analisti de 115,6 miliarde yeni. Noua estimare este cu 11,5 % mai mare decat cea facuta cu un an in urma.

Konica Minolta, creata in 2003 in urma fuziunii dintre companiile Konica si Minolta, a inregistrat o cerere semnificativa si pentru filmul din celuloza triacetilica TAC. Konica Minolta si Fujifilm sunt singurii doi principali producatori de film din celuloza triacetilica, care protejeaza ecranul de polarizare, utilizat in ecranele cu cristale lichide.

Citeste si:

Profitul operational a atins 57 miliarde yeni (50 milioane de dolari) in prima jumatate a anului fiscal (aprilie-septembrie), depasind estimarea companiei de 48 de miliarde de yeni (41 milioane de dolari), in crestere de la profitul de 46 miliarde de yeni (40 milioane de dolari) inregistrat anul trecut. Profitul net a crescut cu 67,2% inregistrand 37,64 miliarde de yeni (32,84 milioane de dolari), pe baza vanzarilor in valoare de 524,96 miliarde yeni (4,58 miliarde dolari), in crestere cu 6,3%.

In Romania, Konica Minolta este prezenta prin Konica Minolta Business Solutions Romania, care distribuie si asigura servicii pentru copiatoare, faxuri, imprimante, echipamente multifunctionale si ofera solutii complete de management al documentelor. Infiintata la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta Romania, ca urmare a fuziunii dintre Minolta Co. si Konica Corporation, noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions Romania a pastrat structurile si canalele de vanzari ale Minolta Romania. Reteaua de distributie este momentan de peste 200 de parteneri.