Solutia implementata se bazeaza pe Alcatel OmniPcx Enterprise ca servere de comunicatii si o retea VPN Cisco, acestea asigurand management, cost control eficient si centralizat pentru cei peste 300 de utilizatori deserviti de sistem, scalabilitate si posibilitate de integrare cu orice aplicatie software.

"Am optat pentru implementarea sistemului Alcatel OmnicPCX Enterprise, Release 7.0, cel mai nou server de telecomunicatii, deoarece este cea mai fiabila platforma pentru tipul de aplicatii a clientului nostru, inclusiv pentru comunicatii in mediul industrial. Durata implementarii a fost de numai 40 de zile iar valoarea proiectului de 90.000 de euro", a declarat intr-un comunicat directorul de vanzari al NetCom, Adrian Popescu.

Potrivit reprezentantilor Henkel, beneficiile obtinute prin achizitia unui astfel de sistem se vor concretiza in reducerea costurilor, acestea devenind zero pentru apelurile de voce din interiorul companiei. "Analiza financiara a costurilor privind serviciile de voce indica recuperarea investitiei intr-o perioada de timp de aproximativ 24 luni" a declarat IT Manager Henkel Romania, Alin Tuca.

Citeste si:

Henkel Romania a fost infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe). Henkel Romania are in prezent 600 angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 marci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.

Henkel Romania estimeaza o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro anul acesta, in crestere cu circa 30% fata de anul trecut, pe baza cresterii vanzarilor companiei pe piata de adezivi. In anul fiscal 2006, Henkel a realizat vanzari in valoare de 12,74 miliarde euro. Henkel are peste 50.000 de angajati in intreaga lume.

NetCom, unul din liderii pietei romanesti in furnizarea de solutii bazate pe tehnologii VoIP, cu o experienta de peste cinci ani in domeniu, este partener autorizat Alcatel, Cisco, Nortel.