"Am reusit sa stabilim un record de viteza pentru accesul la internet prin cablu TV, cu 24Mbps. Am marit numarul de minute incluse pentru apelurile nationale catre retele fixe si instalam cel putin doua linii telefonice pentru a oferi clientilor posibilitatea de a suna si a fi sunati. Toate pachetele au incluse si un abonament Basic pentru serviciile de televiziune. Astfel, managerii acestor companii au acces la numeroase canale TV de stiri si canale tematice de business. Serviciile pot fi achizitionate individual sau la pachet, iar reducerea de pret la impachetare ajunge pana la 40%'', a declarat Calin Geru, directorul de marketing UPC Business, divizie a companiei UPC Romania.

Pentru pachetul de 40 de euro viteza de acces la internet ajunge pana la 8 Mbps si cuprinde doua linii telefonice, fiecare cu cate 250 de minute incluse pentru apelurile nationale catre retele fixe, gazduire de 500 MB si pachetul Basic de televiziune.

Cel de 60 euro contine doua linii telefonice, fiecare cu cate 250 de minute incluse pentru apelurile nationale catre retele fixe, gazduire de 1GB si pachetul Basic de televiziune.

Citeste si:

Pentru viteza de acces la internet pana la 24 Mbps sunt incluse doua linii telefonice, fiecare cu cate 250 de minute incluse pentru apelurile nationale catre retele fixe, gazduire de 2 GB si pachetul Basic de televiziune la un pret de 90 euro.

Retelele UPC Romania deservesc aproape 1.4 milioane clienti, din aproximativ 200 orase. De cand a intrat pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane dolari, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara. UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc.

Liberty Global, Inc. este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii video, voce si acces la internet, pentru a conecta 16 milioane de clienti. Compania are retele de comunicatii in banda larga in 17 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia. Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum sunt Jupiter TV in Japonia si Chellomedia in Europa.