Compania va conecta online consola PS3 la PlayStation Portable (PSP) inainte sa extinda legaturile catre alte produse (telefoane mobile) a spus Stringer. Aceasta retea si asa numitele display-uri organice sunt principalele directii de urmat pentru compania japoneza intr-un plan de business inceput inca de la 1 aprilie, a declarat executivul.

Reteaua l-ar putrea ajuta pe Stringer sa isi construaisca planul de vanzare a produselor electronice cu ajutorul jocurilor, a filmelor si a muzicii, mai ales ca PS3 inregistreaza vanzari mai mici decat Wii sau Xbox 360. Sony planuieste sa vanda 11 milione de unitati PS3 pana la sfarsitul anului fiscal in martie anul viitor, in timp ce rivalul Nintendo vanduse deja 13,2 milioane unitati Wii in luna noiembrie, potrivit Business Week. Stringer a repetat faptul ca pana la sfarsitul exercitiului financiar din luna martie compania isi va atinge obiectivul de castiga cate cinci centi la fiecare vanzare de un dolar.

Actiunile companiei au crescut cu 2,6 procente pana la incheierea sedintei bursiere de la Tokyo Stock Exchange. Oficialii Sony au estimat in luna octombrie ca veniturile se vor dubla anul acesta fiscal pe care il vor incheia la 31 martie, ajungand la 2,9 miliarde de dolari, in timp ce vanzarile vor creste cu circa 8,2 procente.
Nobuyuki Oneda, CFO-ul companiei, a declarat la sfarsitul lunii octombrie ca s-ar putea ca Sony sa rateze tinta de 11 miliaone de unitati PS 3 vandute pana la sfarsitul anului fiscal.

Howard Stringer considera ca tulburarile economice din Statele Unite nu afecteaza afacerile companiei, care este pe cale sa atinga o marja operationala de 5% in anul financiar ce se va incheia pe 31 martie, a spus directorul executiv al companiei,potrivit Reuters, deoarece economia “nu a afectat piata electronicelor din SUA”.

Divizia de electronice reprezinta trei sferturi din vanzarile totale Sony, in timp ce tinta unei marje operationale de 5% a fost considerata cel mai vizibil indicator al succesului pentru eforturile conducerii lui Stringer.

Citeste si:

"Vinerea Neagra s-a dovedit a fi benefica pentru vanzarile de electronice de consum si foarte buna pentru vanzarile PlayStation 3, PlayStation Portable si altele asemenea", a precizat Stringer.

Vinerea Neagra, ziua care urmeaza dupa Ziua Recunostiintei, este considerata punctul de plecare pentru cumparaturile de sarbatori in Statele Unite.

Stringer a mai spus ca serviciul de distributie online al PlayStation 3, PlayStation Network, este un factor cheie de crestere pentru Sony, in contextul in care isi extinde ofertele.

"Prin PlayStation Network vom fi, anul urmator, in competitie directa cu Apple Inc si Microsoft Corp", a mai spus Stringer.