"Luna aceasta am avut un start foarte bun in ceea ce priveste valoarea vanzarilor inregistrate in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, aceasta fiind de aproximativ 0,8 milioane euro inca din primele zile. Vanzarile au cunoscut o crestere progresiva in aceasta luna si ne asteptam ca acest trend sa continue chiar mai accentuat in ultimele zile, in special in preajma Craciunului", a declarat CEO Flamingo International, Jiri Rizek.

Valoarea vanzarilor inregistrate de Flamingo International pana la jumatatea lunii a depasit totalul vanzarilor lunii decembrie de anul trecut. Categoriile de produse care un inregistrat cele mai mari cresteri de vanzari in reteaua magazinelor Flamingo International luna aceasta sunt LCD tv-urile, electronicele TV-Video si produsele de tip gadget (foto, video), console de joc, PC-uri si notebook-uri.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata de profil.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin imbunatatirea performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari cuprinse intre 1.000 si 3.000 metri patrati.